Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er det flere enn meg som har hørt om at hvis man drømmer at noen forteller deg hva barnet ditt skal hete, gjør man lurt i å følge det rådet, da barnet kan bli sykelig eller dø om man ikke gjør det? dette var visst noe som var veldig vanlig for bare 100 år siden, men da spesielt om man drømte om døde folk som kom til en i en drøm og ba om å bli oppkalt.

jeg og samboeren min har vært litt uenig om navn til gutt, han ønsker Ailo, mens jeg ikke klarer å venne meg til tanken.

for noen dager siden, drømte jeg at samboeren min kom til meg i en drøm og fortalte at om vi fikk en gutt, så MÅTTE han hete Ailo. noen netter etterpå drømte jeg at min avdøde oldemor kom til meg i en drøm og sa at mitt barn måtte hete Ailo.

noen dager etter drømmen om oldemor, er jeg på en bensinstasjon og der hører jeg en far som roper Ailo etter sin 3-4 års gamle sønn. og etter litt googling finner jeg ut at det er under 100 stk i Norge som heter Ailo..

litt skummelt, så jeg vet ikke om jeg tør å la være å kalle ungen for Ailo eller Aile.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142092554-dr%C3%B8mmer-om-navn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I begynnelsen av svangerskapet mitt, ville jeg også kalle en kommende gutt for Ailo. Grunnen er Ailo Gaup:) Men med tanke på hvordan vi som foreldre er, og hva Ailo Gaup har gjort i sin tid, vil jeg nødig at gutten skal bli sånn:p

Hehe... Ailo er rått!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...