minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 noen gode tips til hvordan fort bli kvitt lillegull sine magesmerter ? har prøvd malt å sukkervann.. det siste døgnet har han hatt veldig mye vondt i magen. har i dag hatt en god del me skittbleier, å den siste han hadde nå var skikkelig bløt. men ser fortsatt at han har vondt...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 prøv amme te:) Raskest effekt om du gir på engangssprøyte. tilberedning står på pakka, jeg tar det i kaffetrakteren(drikker ikke kaffe). Fås kjøpt på apoteket. Dette hjelper mot luft. Kan hende han har luftsmerter... Er jo verdt et forsøk? Lykke til
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 15. juli 2010 #4 Skrevet 15. juli 2010 ja det er derfor jeg foreslo engangssprøyter. Jeg også gir mme,men amme te kan gis for det. det er ikke ene å alene for de som ammer. Men de som ammer kan drikke denne teen selv og da går effekten over i mm. men vi som ikke ammer kan gi den på doseringssprøyte eller blande litt ferdigtrukket te i flaska. funket kjempe fint her. den hjelper til med å få ut luft:)
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2010 takk for tips da får vi prøve det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå