aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 kan dere skrive ned opplevelsen av dette og om for og ulemper med det?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Hei. Eg har tatt 1 enkel kur da fikk eg ikke stort nok egg til å sleppe, så fikk eg en dobbel som eg fikk el sprøyte for, men blei ikke gravid, så fikk eg en dobbel til og sprøyten for å få el, men da endte eg på sykehuse me noe som lignet en sprukken cyste samme hendte neste gang å nå venter eg berre på å få ta siste pergo kur før eventuelt prøverør. de positive for meg var et eg hadde en sjanse i de heletatt, ellers så vil eg ikke si de er noe positivt i de, eg har fått deprisjoner å e stort sett nedfor.
LHHR Skrevet 15. juli 2010 #3 Skrevet 15. juli 2010 Har gått på 2 dobble pergo kurer. Ble gravid på den første men mistet igjen. Hadde ikke noen plagsomme bivirkninger på noen av kurene. Men i ettertid har jeg en syklus som er helt på tur, har fått blødninger 3 ganger den siste mnd. og har vondt/murringer i magen. Aner ikke når eggløsning er, eller når jeg skal teste, så det meste er bare rot. Håper det stabiliserer seg snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå