Gurine og gulla Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Hvor store dose tar dere? Er det neon bivirkninger på den?
Hege72 Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 He! Jeg har tatt Puregon på alle mine forsøk. Er i gang med 6. forsøk nå. Har tatt det i 3 dager nå. Jeg begynte med 200 IE på første forsøk og har økt for hver gang. Nå er jeg oppe i 400 IE. Jeg har ingen bivirkninger!
Gurine og gulla Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2010 Oj 200 IE på første forsøk er ikke det mye? 400IE hørtes i hvertfall mye ut.. håper det klaffer for deg denne gangen:) Jeg skal starte med 125 IE, kanskje det er jeg som starter lavt? Jammen bra det ikke er noen bivirkninger på dette her da:)
MK73 Skrevet 15. juli 2010 #4 Skrevet 15. juli 2010 Jeg brukte Puregon ved mine tre første forsøk. Det kan godt hende du får noen bivirkninger, men på stimuleringsmedikamentene (Puregon, Menopur, Gonal-F) pleier bivirkningene å være ganske milde. Sjekk ut pakningsvedlegget - der finner du oversikten over bivirkningene. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå