LettBris Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Føler meg så alene om dagene. Føler denne graviditeten er et evighetsprosjekt. Hver dag er lik - like tanker, følelser, forventninger og håp om det skjer noe i dag osv. Blir helt sprø! Er andregangs og hadde virkelig ikke trodd jeg skulle gå overtid! UL-terminen min var på søndag... Flere andregangs på overtid?
frk Nilsen Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 Jeg er ikke på overtid enda, og håper jeg slipper det. Er 38+2 i dag. Storebror ble født på termindag, håper lillebror har tenkt det samme ;-) Når fødte du i forhold til termin sist?
marihøne_1986 Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 ja.. 5. dagen på overtid her, og er rett og slett dritlei!! Med førstemann gikk jeg 5 dager over.. Det er vel snart vår tur Frk.Lyngbø!!
Wendy J Skrevet 15. juli 2010 #5 Skrevet 15. juli 2010 Tredjegangs her.. 8 dager over termindato.. er en smule lei nå..
Netha Skrevet 15. juli 2010 #6 Skrevet 15. juli 2010 2gangs her å, 1uke på overtid og fødet 5dager før termin sist. Å er som kjent LEI!!! Dagene blir laaaaaaaaaaaange!!
morline03 Skrevet 15. juli 2010 #7 Skrevet 15. juli 2010 3.gangs her. Termin i dag. Ikke tegn til fødsel. Lykketil når det skjer:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 15. juli 2010 #8 Skrevet 15. juli 2010 Jeg er 6 dager på overtid. Venter mitt andre barn, men hadde ks med jenta vår. Sånn sett så blir jeg jo førstegangsfødene, men er rimelig drittlei nå ja kjenner jeg. Skikkelig irritert og dårlig humør jevnt over. Må virkelig jobbe med meg selv for å ikke vise det til alle og enhver hele tiden hvor irritert jeg er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå