Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Skulle så gjerne le litt mer. Har det egentlig bra, men syns det er lite latter i meg det siste året. savner det å kunne le så tårene triller. Selv når jeg ser en morsom komedie som jeg før ville storledd av, kommer det bare ut en pålagt latter. sliter også når jeg er sammen med venninner og de spøker og ler. Selv må jeg presse frem en latter, selv om jeg syns det er morsomt. Kan man trene seg opp? Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 http://www.bt.no/bergenpuls/tidig/ Juntafil av T,nesse er mega.. se den, så får du nok frem latteren i deg
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #3 Skrevet 15. juli 2010 Sånn har jeg alltid vært jeg. Jeg er en ganske sjenert person da, så det er vel derfor latteren sitter så langt inne. For deg så er det kanskje litt anderledes? Slitsomt å høre på noen fortelle meg en historie. Sitter å tenker på at; nå MÅ jeg le på slutten.... Også blir det å presse fram litt latter, der hvor andre ville ledd naturlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå