Gå til innhold

Noen som har prøvd......??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og vurderer om jeg skal ta meg et lite glass rødvin. Vil gjerne føde snart, er veldig klar nå.

Noen som har prøvd og med hell da selvfølgelig?

Tar gjerne imot andre tips! Vet at sex kan hjelpe, så det praktiseres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rødvin for å få i gang fødselen? Nei, det ville jeg ikke gjort.

Skrevet

Ja, jeg har også hørt at det skal hjelpe med 1 glass rødvin:) Har ikke prøvd se4lv, men åpen for det!

Skrevet

Hei du!

Har også hørt om gravide som har fulgt rådet, med stort hell =)

Når har du termin?

Jeg har termin om 2 1/2 uke. Kommer nok til å prøve det når det nærmer seg...

Lykke til!

Skrevet

Jordmor annbefalte meg å ta meg ett glass rødvin å... men det hjalp ikke på meg den gangen :-( men har hørt om andre som tror det har hjulpet dem... Lykke til :-)

Skrevet

Hm, jeg blir vel halshugd for å fortelle dette.. :)

Den natta jeg gikk i fødsel drakk jeg 1/4 glass rødvin (2-3 slurker kanskje) - la meg i totiden og klokken 05 våknet jeg med vannavgang og regelmessige rier.. Samme kvelden lagde mannen min en skikkelig heftig sterk og spicy pizza også, den heter bare "fødepizza" hos oss nå :)

Skrevet

Jeg hadde lett tatt 2-3slurker av et glass rødvin visst det hadde startet fødselen! Men ikke så mye som et glass! men d får være opp til hver enkelt;)

Men jeg tror no ikke på d så da gidder jeg ikke heller. Rødvin er IKKE favoritten:P. Men gi en lyd visst det funker da;)

Skrevet

Har termin til mandag, så 4 dager igjen imorgen.

Jeg kvier meg litt, rett og slett pga samvittigheten.

Jeg drikker så å si aldri når jeg ikke er gravid heller(max 1 gang i året og da er det snakk om et glass kanskje), så sier meg liksom litt imot, men vil jo gjerne føde NÅ!!! Hehe.

Sitter med jevnlige smerter i lysken nå da, liksom smerte på feil sted da kroppen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...