Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hærlig overskrift da..... men spørsmålene min er: jeg lurer på noen vet hvilken nettside som selger eggløsningstester, husker jeg brukte de sist, de va i en osa pakke,, de solgte kjempebillige graviditetstester å el tester, tror det var noen få hundrelapper for 20 stykk.....

spm nr to er: jeg husker ikke hvordan der var sist, vi hadde klaff på 1. forsøk, og fikk derfor liksom aldri noe tid til å forske ellerkjenne etter slike symptomer osv....... men den gangen her er jeg klar for å se etter de, har ikm 23 juli, og nå har jeg utflod, litt tykk.... hvit..... huske ikke om jeg hadde det sist? er det mulig å være gravid da? har man utflod når man er gravid!? tenk at jeg ikke husker da!? hun er ikke året en gang!!HAHAHAHHA

håper noen kan hjelpe meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.billige-tester.no

Kan desverre ikke svare deg på det andre, men lykke til :)

Skrevet

Hver gang jeg har blitt/vært gravid har jeg hatt masse utflod før ikm, men ikke tykk og hvit, heller tynn og gulaktig og gjerne en ganske stor mengde også. Økt utflod er absolutt et av mange graviditetssymptomer, men det er selvsagt forskjellig fra person til person.

Skrevet

Heisann!

I know the feeling! Dette er en "større" vitenskap...

Jeg fikk for en måneds tid siden tips fra en annen om en hjemmeside, for det her med utflod, farge, osv osv. er så indivduelt. Men den er ganske god, så anbefaler den.

http://www.pernille.info/

For øvrig kan du kjøpe billigtester på www.quicktests.no også, ennå litt billigere.

Lykke til!

Skrevet

Jeg anbefaler å kjøpe eggløsningstester på e-bay. Kjøpte en kit 30 el tester og 10 graviditetstester for $1+porto. Du kan gå til denne adressen

http://stores.ebay.com/gorgeoustone__W0QQ_fcidZ154QQ_localstposZQQ_sacatZgorgeoustoneQQ_sidZ787907153QQ_stposZQQgbrZ1?_nkw=pregnancy&submit=Search

eller søke på fertility eller pregnancy på e-bay.

De testene jeg kjøpte var helt ok; selve stripsen var smalere enn de du får på billigetester. Testa pos EL på strips fra e-bay og fikk samme reslutat med strip fra billige tester, da jeg tok en til for å kontrollere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...