Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Jeg og samboeren hadde av flere grunner sex bare 2 ganger denne mnd, det var dagen før EL.... Begynte å tenke på om kanskje alle sædcellene i pungen hans ikke var levedyktige når han ikke hadde hatt utløsning på nesten 3 - 4 uker og vi vil gjerne prøve å bli gravide... Huff, beklager dette ble vel eit litt teit spørsmål....:-( Tenker på så mye rart om dagen....;-) Noen som har blitt gravide ved å ha hatt sex bare 1 - 2 ganger på 1 mnd??
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Har ikke egen erfaring med dette, men det er vel ingenting i veien for at det skal kunne skje noe også ved sjelden sex. Sjansen er vel litt mindre, men noen blir jo gravide av å "se på hverandre", mens andre prøver i årevis... Har forresten lest at det beste for sædcellene i forbindelse med å bli gravid er utløsning/samleie annenhver dag. Hver dag er for ofte...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #3 Skrevet 15. juli 2010 Er jo mange som blir gravid på en one night stand,(jeg ble det med nummer en,) så ja, det er fullt mulig å bli gravid hvis du har bare har hatt sex en eller to ganger iløpet av perioden.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 JA! Av forskjellige grunner (husbygging ++++++ diverse) hadde mannen min og jeg sex kun en gang på nesten 2 mnd, og gjett om jeg vet akkurat når gutten vår ble unnfanga da! Og ikke nok med det, men det var i utgangspunktet tvillinger - der den ene ikke var i orden nok til å klare seg gjennom uke 8...
Perledykkeren Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 jepp fullt mulig. Her har vi hatt sex 2 ganger på 1,5 år noe som har resultert i 2x tvillinger!!! Tenker omvendt jeg at kanskje de må være fullstendig klare og gale disse sæcellene når de har vært på "oppladning" så lenge hi hi. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 2(!!!!?????) ganger på 1,5 ÅR???!!!???!!! WHY??
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #7 Skrevet 20. juli 2010 Jeg må innrømme jeg tenkte det samme selv, men tvillingsvangerskap er jo risiko svangerskap, og da skal man vel være forsiktig med sex for å ikke sette igang fødselen, og etter fødselen er det vel noe mere hektisk enn hvis man bare har en baby, så 9 mnd svangerskap + noen mnd etter fødselenogså gravid igjen med tvillinger.. som igjen er et risikosvangerskap..der ligger vel litt av forklaringen. Får håpe det ikke går like lenge til neste gang da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå