Gå til innhold

Har et litt "dumt" spørsmål.....;-)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren hadde av flere grunner sex bare 2 ganger denne mnd, det var dagen før EL....

Begynte å tenke på om kanskje alle sædcellene i pungen hans ikke var levedyktige når han ikke hadde hatt utløsning på nesten 3 - 4 uker og vi vil gjerne prøve å bli gravide...

Huff, beklager dette ble vel eit litt teit spørsmål....:-(

Tenker på så mye rart om dagen....;-)

Noen som har blitt gravide ved å ha hatt sex bare 1 - 2 ganger på 1 mnd??

Fortsetter under...

Har ikke egen erfaring med dette, men det er vel ingenting i veien for at det skal kunne skje noe også ved sjelden sex. Sjansen er vel litt mindre, men noen blir jo gravide av å "se på hverandre", mens andre prøver i årevis... Har forresten lest at det beste for sædcellene i forbindelse med å bli gravid er utløsning/samleie annenhver dag. Hver dag er for ofte...

JA! Av forskjellige grunner (husbygging ++++++ diverse) hadde mannen min og jeg sex kun en gang på nesten 2 mnd, og gjett om jeg vet akkurat når gutten vår ble unnfanga da! Og ikke nok med det, men det var i utgangspunktet tvillinger - der den ene ikke var i orden nok til å klare seg gjennom uke 8...

Annonse

Jeg må innrømme jeg tenkte det samme selv, men tvillingsvangerskap er jo risiko svangerskap, og da skal man vel være forsiktig med sex for å ikke sette igang fødselen, og etter fødselen er det vel noe mere hektisk enn hvis man bare har en baby, så 9 mnd svangerskap + noen mnd etter fødselenogså gravid igjen med tvillinger.. som igjen er et risikosvangerskap..der ligger vel litt av forklaringen.

Får håpe det ikke går like lenge til neste gang da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...