Gå til innhold

Spark Spark i Magen:) .. tror jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hellu:)

Er førstegangsfødene 17+ 4 og lurer på en liten sak...:)

Jeg tror kanskje jeg har kjent noe som kan være spark.. hehe

er det noen som har en god forklaring på hvordan dette kjennes ut, og er det det noen spesielle steder i magen man kjenner det så tidlig?

Under navlen, over navlen?:)

Ha en god kveld jenter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååh, så koslig :)

er selv 17+ 1 idag, gleder meg masse til å kjenne noe liv fra lillegutt. men jeg lurer på det samme som deg, om det er noen spessielle steder man kjenner det :)

God kveld til deg også :D

Skrevet

jeg har hørt at det kan kjennes ut som en "liten bobble som sprekker " hehe, men jeg er så redd for at jeg bare inbiller meg det eller at det bare er luft hihi:P

Skal ikke være enkelt..

Vært på UL enda du ell?:)

Skrevet

det er llitt individuelt hvordan det kjennes ut i starten, hos meg var det litt som leamus og som en boble som sprekker:) det er nok under navlen, men der kan det egentlig være hvor som helst:)

Skrevet

Hehe ja jeg skjønner det er lett å tro det bare er luft også :P

Ja var på ul for en uke siden :) Det var kjempe stas

Skrevet

besøk fra 1 trimester, lei av "alt styret/hysteriet" der....

venter også spent på det første sparket. i mitt første svangerskap kjente jeg bevegelser i 17 + et eller annet, som en fiskehale, sommerfugl eller noen som så vidt kilte meg rett under navlen. Det var over nesten før jeg registrerte det, men satt igjen med en herlig følelse :)

gleeeder meg

Skrevet

De første jeg kjente var rett over skambeinet. Er 20 uker i dag, og kjenner forskjell på spark og luft, det er ikke likt i det hele tatt. Men ja, jeg synes i begynnelsen at det kjentes ut som luftbobler, men ikke type "luft i magen". Har også klart å kjenne spark på utsiden, jeg trykka en finger inn og litt opp rett over blæra (over skambeinet), og da kjente jeg et lite spark :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...