Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når kan bebyen sitte i sportsdel. ungen her har helt mark, og vil ikke ligge i dyptvogn. hun snur seg til magen, og åler seg frem, og vil se verden. skal bestille seler nå ivertfall. men hadde vært fint å kunne hatt henne i sportsvogn nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynte når hun var 7 mnd. Bagen begunner å bli trang, og hun vil opp og sjå :)

Skrevet

Bytta når hun var ca 6mnd gammel. Kunne legge ryggen ned i full liggestilling så startet på nederste hakket og satte opp ettersom hun ble eldre..

Var umulig å ha henne i den andre vogna - det var hyling helt til hun ble tatt opp og fikk se litt mer av verden.

Skrevet

så det er greit å la min 7mnd som ikke kan sitte selv ennå, sitte i sportsvogn? (hun kan sitte fint med støtte)

Skrevet

Min sitter heller ikke selv, og hun er snart 8 mnd.

Skrevet

ja det vil jeg tro...

Min kunne ikke sette seg opp selv før hun var ca 9mnd gammel. Hadde jeg ventet så lenge med å bytte så hadde hun tørna tror jeg :)

Skrevet

gleder meg til imorgen =) da skal lille få sitte i sportsvogn =) =)

takk for svar :)

hva med dere andre? syns dere 7mnd er tidlig for å sitte i sportsvogn?

Skrevet

Vi byttet til sportsvogn da hun var 4,5 mnd. Da var det bare hyl og skrik i bagen... Må sies at vi har en sportsvogn med full liggestilling da, så hun lå mest i starten. Ligger alltid når hun sover nå også (7 mnd).

Skrevet

Så nei, jeg synes ikke det er for tidlig :-)

Skrevet

Vi byttet når mini var 6mnd, han nektet å ligge i baggen, ville opp og se :-) Men har du en sportsvogn som ryggen kan legges helt ned, er det ingen problem å bytte :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...