Gå til innhold

Siste dagen min her inne i dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, i morgen er jeg altså 28 uker på vei og tusler videre inn på 3.tri. Merkelig følelse må jeg si, virket så lenge til når jeg kom inn hit :) Og nå er plutselig tiden inne! (hjelp!)

Andre som slår følge til 3.tri nå, eller snart?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, masse lykke til over i 3 og siste trimister:))) Ja tenk som tiden går. Jeg kommer snart over jeg også. Om litt over 2 uker. Jippi. Vi sees der inne snart.

Skrevet

Takk :) Kjekt du snart kommer etter da, alltid koselig med litt kjente nick :)

Skrevet

jeg kommer over på lørdagen, ikke så lenge til...

har vært litt inne å tittet litt der, mange innleg fra folk som har født alt, så taaaar lang tid før jeg er kommet sååå langt at man kan skrive det at lille gutt/jente er kommet.

Skrevet

Jeg kommer også over i tredje tri på lørdag. Gleder meg, for da er man liksom et skritt nærmere målet :)

Skrevet

Hei hei. Jeg lurer på om jeg også går over til 3 trimester i morgen eller om det er en uke til? På "min side" på bim går jeg over til uke 28 i morgen, hva blir rett?

Skrevet

Jeg har gått over i uke 29 nå, tror det er da man skal over på 3. tri :) Altså når man da er 28+0 blir vel det, lett å bli forvirret av dette her! :)

Skrevet

Hehe, ja, carina86, er mange fødeklare der inne, men plutselig så er vi en av de :) Mange som sier det trimesteret er det som går fortest!

Skrevet

Ååå,misnunnelig!

Jeg har første dagen min her i dag :)

Skrevet

Jeg kommer også over til 3. trimester på lørdag (i morgen!:) -Det begynner å nærme seg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...