Gå til innhold

Har jeg prata for mye mon tro??:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

har de siste 2-3 dagene hatt veldig vondt i tungen. Smertene kjennes ut som muskelsmerter langt bak på tungen og får bare vondt når jeg beveger tungen, svelger eller strekker den ut. Har ikke vondt noen andre steder enn i tungen. Får også vondt når jeg flytter mat rundt i munnen ved hjelp av tungen.

Hva kan dette være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi! Så søtt - pratet for mye, da gitt. :D

Har nok en liten betennelse bak i munnhulen. Har du corsodyl munnskyllevann? Eller vadmekum? Skyll godt i kveld, og eventuellt i morgen tidlig. Hvis det ikke går over i løpet av morgendagen, blir verre eller du får feber - ta kontakt med legen din. :)

Har hatt sånn mange ganger selv - corsodyl pleier ta knekken på det, så lenge det ikke er en halsbetennelse eller lignende på vei.

god bedring!

Skrevet

Hehe, tusen takk for svar:) Har ikke noen av delene, men skal kjøpe i morgen hvis det ikke går over!

Takk igjen:)

Skrevet

Vademecum er best men Listerine (grønn) gjør en fin jobb den og :)

Skrevet

Litt avhengig av hva du tåler det da. Jeg får ofte små sår og blemmer på tungen, men hjelper når jeg bruker corsodyl. Og så bruker jeg zendium tannkrem alltid. Det kan kjennes ut som om man er sår og ikke helt greier å krølle tunga riktig for å snakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...