Flutili Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2010 Nå hadde jeg havna på side 4, så får dytte litt igjen.... Er det ingen som vil prøve seg? Ul nærmer seg nå....skal dit torsdag 29.07.....
Flutili Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2010 Begynner å bli endel dager siden jeg la ut dette...absolutt ingen som vil prøve seg?
Flutili Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2010 Mange takk for at du tok deg tid Har selv følelse på jente, så blir spennende å se til torsdag Flere må og bare prøve seg
SecretFlower* Skrevet 27. juli 2010 #8 Skrevet 27. juli 2010 Før jeg gikk inn og leste innlegget, så følte jeg jente. Ser du har god materiell trygghet? At du kan ta det med ro ang penger. Men jeg ser også at du må finne ut hva du egentlig er ute etter, hva du vil oppnå.. Lykke til
#Aurora har tre gutter# Skrevet 29. juli 2010 #10 Skrevet 29. juli 2010 får opp gutt på deg jeg.Lykke til i dag.
Flutili Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #11 Skrevet 30. juli 2010 Har nå vært på ul....og var ikke fornøyd i det hele tatt... legen kunne vel knapt 5 norske ord, sa ingen ting under ul, hadde ikke humor, svarte ikke på spørsmål jeg stilte.... han sa bare alt så fint ut.....fant ikke noe kjønn.... Så jeg bestiller nok en ny ul time privat hos en jeg har fått anbefalt...og satser på det blir en bedre opplevelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå