Nillebs Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Dette er ganske nytt for meg, men leser meg jo frem til at det finnes flere "eksperter" her inne! Siden fre/lør har jeg hatt litt murringer i magen, ingenting som ligner mine tidligere menstruasjonssmerter. Ingen spotting, ingen tegn til at TR er nær, men jeg er også usikker på hvor lang syklusen min er nå; jeg slutta med p-piller i slutten av april, og har hatt litt forskjellig syklus de første to mnd (28 + 33 dager). Forrige uke tok jeg billigtests, både EL og graviditetstest, de var begge ganske negative. :-) liksom ikke noe tegn til noe positivt.. Så lurer jeg på, har jeg testet for sent ift EL testen og for sent ift. graviditetstesten? Bør jeg teste igjen? Jeg tenker at dette er jo sikkert normalt, har gått på samme p-pille i 9 år, men tenkte å høre om andre har opplevd lignende, evt. har noe tips? Er takknemlig for alt som "tikker" inn av råd/ erfaringer!
Nillebs Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 15. juli 2010 Drømte i natt at graviditetstester ble Veldig positive! :-) Et tegn ??? (som jeg ikke vanligvis tror på?) Tviler dog noe ennå, siden jeg har gått på p-piller så lenge, regner jeg med at syklusen min er helt på vidda... Andre som har opplevd samme?
evig_lykke Skrevet 15. juli 2010 #3 Skrevet 15. juli 2010 Jeg er enda nyere enn deg, så jeg vet enda mindre. Sluttet på pillen nå i juli faktisk, så har ikke rukket å se an syklusen helt enda. Er 24 og har brukt p-piller/p-sprøyte siden jeg var 16.... Så dette er jeg spent på Lykke til da
LC87 Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Jeg vet ikke om jeg har noe syklus jeg:/ er 9 uker siden jeg slutta på ppiller etter 7 år, og enda ikke hatt noe tegn på TR eller EL Hadde egentlig vært greit om jeg kunne fått TR, så jeg kan begynne å teste EL! Er helt nybegynner jeg også Første gang jeg i det hele tatt ikke har brukt prevensjon... its baby making time..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå