Gå til innhold

For tidlig å teste med RFSU gravid-test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 uke i dag fra eggløsning. Kjente mensmurring og stikninger i hele går ettermiddag. Testet negativ i ettermiddag. IKM 22.juli...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dem skal man jo teste tidlig med. har selv en test liggende på vent er også en uke over EL :P måtte bare ta en :P

Skrevet

det var som ventet, negativt. men skal teste om en uke å sjekke da :) men er rimelig pessimistisk stemt da. er liksom litt for surrealistisk at det skal skje liksom. men hvem vet..... men tviler.

Skrevet

har aldrig hørt om noen som har fått høyt nok Hcg til at det gitt utslag på en test etter bare en uke, det er fordi egget og sædcella ikke fester seg til livmorveggen før det har gått i underkant av en uke.... altså så vet ikke kroppen at du er gravid før en uke etter EL......

Noen ganger sier folk at de fikk utslag på test bare en uke etter EL, men da er det i de fleste tilfeller at de har hatt EL en uke før de trode de hadde det... altså en uke etter mens.... det kan jo hende i noen tilfeller at egget slipper før man tror det skal.... men uansett har ejg IKM 23 juli..... har jo selvfølgelig lyst å teste, men det er jo IKKE noe vits!!! Men håper dere er gravvide hele gjengen her, og at jeg er med dere med termin i starten av april!! jeg skal heller ikke klage om det blir i mai, deili måned!! Lykketil, meld dere på terminklubber termin 2011, der er det noen som har skrevet som også håper på å ha termin i april!! JOHOOOOO!!! ciao!

Skrevet

det er jo snakk om en uke etter EL da. jeg har visst nok super kort syklus denne mnd, bare 21 dager. ligger vanligvis på 26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...