snuppelino Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 hej..er ganske så ny her inne=) er ganske frustrert for tia, jeg og sambo har prøvd og bli gravide i 3 månder nå,vet det er veldig kort tid, men siden jeg ikke har blitt gravid til nå så får jeg en sterk følelse av at jeg kansje ikke kan bli gravid:S ser ut som at alle rundt meg blir gravide bare med å knipse i fingerne jo:S å nå er søstern til sambo blit gravid på første forsøk!!! det har og er fortsat veldig vanskeli for meg og forholde meg til det, det stikker og gjør veldig vondt inni meg når vi er sammen med henne,og når hun snakker om det, hun er i 5 mnd nå så magen syns jo godt! er jo veldig gla på hennes vegne<3<3 men klares lissom ikke å vise det helt, hun vet godt hvordan jeg har det angående dette,å hun har vert veldig forståelsesfull, noe jeg setter utrolig stor pris på<3 men det er veldig ubehagelii uansett,tåler jo nesten ikke å høre noe ang graviditeten hennes, å klarer såvidt å snakke om de, tror dt blir sån fordig vi så å si er i "familie" stikker i meg bare jeg ser en fremmed gravid person og...å dt gjør skikkeli vodt, ønsker mej så veldig barn!!!<3 å får som sakt en ekkel følelse av at jeg ikke kommer til å bli gravid;( mått bare få det ut! hadde satt pris på om noen har noe gode råd og komme med=) vet ikke helt hvordan jeg skal håndtrere hele greia=( å har skikkeli dålisamvitighet ovenfor henne å;(
snuppelino Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2010 ja jeg bruker fertilitetsmonitor, har funka di to første måndene, men denne månder har jeg tydeligvis ikke el:/ ifølge den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå