Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Datteren vår har alltid hatt helt slett og fin hud og ikke slitt noe med eksem / utslett e.l. Nå har hun fått masse, masse prikker tett i tett på store deler av overkroppen. Litt i kinnene også.. Virker som om det klør også. Vi smører ofte med Aderma, men det gir seg ikke. Har også holdt huden hennes unna solen over lengre tid. Er det noe hun spiser? Hva er vanlig allergier for en 2-åring?? Tusen takk for svar!!!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 kanskje der er varmeutslett? pleier være små prikker, ofte kviselignende. ikke noe å gjøre med, bare passe på at barnet ikke er for varmt.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Datteren min ble sånn uka før 17. mai, og det later til å være eksem som er varmerelatert, for hun har hatt utslet/ eksem hele sommeren. Aderma hjelper litt, har også fått resept på noe fra legen som virker lindrende og helbredende, men den kremen skal ikke smøres i fjeset. Jenta mi blir snart to og har hatt fin hud helt fram til i mai, med unntak av varmeutslett i syden i fjor.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 Ja, mulig det kan være varmeutslett.. Men, er det ingenting og gjøre det med altså?? Får så vondt av henne stakkars..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 jeg bruker apotekets a-krem til min sønn. den i hvit tube uten parabener, ikke den brune krukka. han har eksem på store deler av kroppen og vi smører 2ganger til dagen. eneste kremen han tåler, aderma gjorde alt mye verre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå