mozongen Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Hvor mye sover deres 4mnd gammle nurk? synes gutten min sover utrolig mye...skal man bare la de sove? ..ikke mer enn 4 timer av gangen på dag,det vet jeg...og eneste jeg vet;)
Cupcake! Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Det visste ikke jeg Jeg har bare hørt "søvn avler søvn". Men nå sover ikke mini mer enn fire timer i strekk på dagen da. Antall sovetimer pr døgn varierer litt fra dag til dag. Mitt råd er hvertfall å bare la de sove. Hvis de ellers er frisk og rask og vekta øker så tar de den søvnen de trenger. Og det varierer fra baby til baby.
Snuppa! Skrevet 15. juli 2010 #3 Skrevet 15. juli 2010 Min gutt på 4 mnd sover 10 timer non stop om natta, er så oppe i 2 timer, legger seg og sover som regel i 3-4 timer, tar en dupp til på 1-2 timer, så en kveldsdupp på 1 time. Syns han sover mye, men trenger det tydeligvis, bruker ikke å vekke han for å gi han mat lenger.
Mamma til snart 2 søte små Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Min sover max 2 timer tilsammen på dagen fordelt på ca 3 dupper. Har frem til for en uke siden sovet fra 21.00 til ca 9 dagen etter med 2 raske måltid. Nå sover han lite på natten og! Så,ja, det varierer veldig fra baby til baby:)
Andrea3 Skrevet 16. juli 2010 #5 Skrevet 16. juli 2010 Hei! Min sønn på 3 mnd sover mye om natten og ikke fult så mye om dagen. Han sover 10 timer i strekk om natten uten mat 21-07, får mat 07 og sover til kl 10. Etter dette så sover han kanskje 3 ganger a 1 time i løpet av dagen, men dette varierer litt. Tror dette varierer veldig mye fra barn til barn, og alt er "normalt".
mozongen Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2010 Ok..ser det er veldig forskjellig her ja...vi voksne er jo også det... Her hjemme har vi det veldig likt som Snuppa! Godt og høre,da er vi fler...og jeg har også begynt å droppe å vekke han til mat om han sover på dagen..men går det over fem timer fra han spist,så vekker jeg han,ellers blir han så uutrolig glupsk når han skal ha i seg maten;) Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå