missme Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Jeg ser det er mange som lykkes med å bli gravid etter å ha gått til akupunktør. Det jeg da lurer på er om noen har navn på noen i Oslo som driver med dette? som dere har god erfaring med vel og merke, er så mange og vanskelig å finne fram til de rette og siden det koster litt så vil jeg til noen som har gode skussmål
Bringebærmamma 160611 Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Sjekk: www.akupunktur.no Der finner du oversikt over godkjente akupunktører i Norsk akupunktur forening. Disse du finner her driver alle med tradisjonell kinesisk akupunktur, og vil høyst sannsynlig være dyktige akupunktører. Kan for øvrig anbefale akupunktur :-)
Hedda39 Skrevet 15. juli 2010 #3 Skrevet 15. juli 2010 Vibeke Fjeld på majorstua,..( klinikk Fjeld) Ekspert på oss prøvere:) Koster 400 pr gang,.. Her går mannen hver uke og jeg annenhver uke,... vi skal igang med ivf,.. men håper det kan hjelpe oss i mot en graviditet hun er kjempeflink,..og en veldig hyggelig dame.
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Jorunn Krokeide www.ajk.no. Vært hos henne over 2 perioder, begge gangene for å få orden på syklusen igjen. Første gangen fikk jeg en 28-29dgr syklus og ble gravid på første forsøk i etterkant, andre gangen nå i vår forlenget hun lutealfasen min og jeg ble gravid i 2.periode etter oppstart akupunktur. I tillegg er hun supersøt og hyggelig og hun virkelig bryr seg om pasientene sine Jeg gikk 1-2 ganger i uka, ca 10 ganger til sammen begge rundene.
missme Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2010 tusen takk for tips skal sjekke de ut. var inne på akupunktur.no men det var jo så utrolig mange så derfor ville jeg høre om tips på noen dere hadde erfaring med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå