Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser det er mange som lykkes med å bli gravid etter å ha gått til akupunktør.

Det jeg da lurer på er om noen har navn på noen i Oslo som driver med dette? som dere har god erfaring med vel og merke, er så mange og vanskelig å finne fram til de rette og siden det koster litt så vil jeg til noen som har gode skussmål :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk: www.akupunktur.no

Der finner du oversikt over godkjente akupunktører i Norsk akupunktur forening. Disse du finner her driver alle med tradisjonell kinesisk akupunktur, og vil høyst sannsynlig være dyktige akupunktører.

Kan for øvrig anbefale akupunktur :-)

Skrevet

Vibeke Fjeld på majorstua,..( klinikk Fjeld) Ekspert på oss prøvere:) Koster 400 pr gang,.. Her går mannen hver uke og jeg annenhver uke,... vi skal igang med ivf,.. men håper det kan hjelpe oss i mot en graviditet :)

hun er kjempeflink,..og en veldig hyggelig dame.

Skrevet

Jorunn Krokeide :) www.ajk.no. Vært hos henne over 2 perioder, begge gangene for å få orden på syklusen igjen. Første gangen fikk jeg en 28-29dgr syklus og ble gravid på første forsøk i etterkant, andre gangen nå i vår forlenget hun lutealfasen min og jeg ble gravid i 2.periode etter oppstart akupunktur. I tillegg er hun supersøt og hyggelig og hun virkelig bryr seg om pasientene sine :) Jeg gikk 1-2 ganger i uka, ca 10 ganger til sammen begge rundene.

Skrevet

tusen takk for tips :) skal sjekke de ut.

var inne på akupunktur.no men det var jo så utrolig mange så derfor ville jeg høre om tips på noen dere hadde erfaring med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...