marihøne_1986 Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Her går jeg fortsatt å vagger 5. dagen på overtid... Får bare smøre seg inn med enda mer tålmodighet....
Carasnella Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Hehe, og snart er det min tur også!! Skal ha planlagt ks om 5 dager, og det er så rart å vite at hun faktisk kommer til verden på mandag!!!!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 ja et er nok veldig rart, men må jo også være veldig deilig å VITE! hehe. Lykke lykke til på mandag hvertfal, Caffe!!
minimimmi Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 Jeg også er på 5 dagen over.....! :-/ Får krysse fingrene for oss selv.... Jeg må føde før fødeavd. stenger for sommeren på fredag! Hvis ikke blir det en times lengre kjøretur til neste sykehus... Men kjenner du noen tegn da marihøne? Kjenner svært lite selv... Litt kynnere nå (rett etter at jeg skrev et innlegg om at jeg ikke kjente noe som helst ) Vil helst ikke gå så mye mere over tida... Har høyt blodtrykk, men fått medisiner for det, men redd for å kunne få sv.forgiftning uansett.... Til og med vært innlagt på sykehuset i fare for at jeg skulle få det.... Så nå er jeg LEI!
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 Ja, og det er skikkelig deprimerende :S Har enda 3,5 uke igjen til termin, men er så trøtt, sliten, varm og LEI!!! Skal ta ks om 2,5 uke, men skulle så gjerne ønske noe skjedde snart...
Melkerullen Skrevet 14. juli 2010 #7 Skrevet 14. juli 2010 Ikke jeg, har 11 dager igjen, og det synes jeg egentlig er helt greit med unntak av når vondtene kommer..jeg er ikke klar enda...men begynner jo å bli lei og trøtt etterhvert - må bli fødelei og klar!!! Men føler og at alle andre føder...og gleder meg til tulla mi er kommet og!!!
marihøne_1986 Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. juli 2010 minimimmi- Åh, håper det skjer noe før freddan for deg da.. Kjipt å måtte reise en time når du egentlig ikke trenger det på en måte Har jo litt kynnere, nedpress og stikkninger.. Hatt det i FLERE uker!!! =/ men vet jeg har ca 3 cm åpning, men det kan jo det være lenge før det faktisk skjer noe... Hadde forresten mine 2 første rier i går! HURRA! Trodde aldri jeg skulle bli glad for å få vondt, men nå er smertene hjertlig velkommen!!! LYKKE TIL alle sammen!!! )
marihøne_1986 Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 14. juli 2010 Caffe. Du er jo heldig som faktisk vet når du får hilse på mageboern din!!! ååh... Er sjalu!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå