Gå til innhold

Trenger virkelig noen gode råd... ang flaske...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei lita jente på 5mnd som nekter å ta flaske..

har prøvd avent sine, tommi tepee, fisher price... men hun bare brekker seg og vil ikke suge på dem..

aner ikke hva jeg skal gjøre jeg.. trenger virkelig at hun begynner å ta flaske så jeg kan få vent henne til å ta morsmelk erstatning. kunne tenke meg å begynne å jobbe igjen snart og da funker det ikke å ha ei snuppe som bare vil ha puppen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Hadde/ har samme problem med min datter! Hun er nå 6 mnd og forstår ikke hvordan hun får melken ut av flasken. Har prøvd "alle" typer flasker. Det som fungerer best her er at hun drikker rett fra en kopp..eller et glass, da slurper hun melken i seg...Du kan evt gi henne melk med sprøyte, men det tar litt tid! lykke til.

Skrevet

takk for svar :)

da får vi prøve ut å drikke fra kopp da, også får jeg håpe at det går greit :)

Skrevet

se at du kun har prøvd de som har stor smokk. kan anbefale deg å prøve dr.brown sine standard flasker eller sanobaby (sanobaby finner du i de fleste daglig varer)

Skrevet

takk for tips :)

skal sjekke ut de flaskene jeg:)

Skrevet

ingen problem. nå har jeg aldri ammet men jenta mi skjønner ikke hvordan hun skal få ut melka i fra disse store smokkene :D

Skrevet

MAM-flaskene har også mindre smokker.De er litt flate.

De får du kjøpt på kiwi og Rimi:)

Skrevet

Her funker tutkoppen fra nuk (med myk tut av silikon, ikke latex). han har heler ikke tatt noen flaske eller kopp før, og jeg har prøvd mange! Han er ovr 7 mnd. nå og tar endelig denne koppen fra NUK. De selger den hos rema 1000 og ringo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...