Gå til innhold

Noen gode idder..:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har sagt det til de nærmeste og har tenkt til å fortelle det til andre folk nå etterhvert. Jeg har enkelt og greit sagt "jeg er gravid" og samboer har sagt noe sånn som at "... og jeg skal ha barn". Enkelt og greit. Ingen t-skjorte med trykk, ingen babysokk i posten eller lignende. Vi liker best å si det som det er - en gladnyhet i seg selv, som ikke trenger masse dilldall for å være en koselig beskjed.

Har selvsagt full forståelse for at andre ønsker å si det på en annen måte, men jeg synes det er så koselig å se fjeset til folk når vi sier det på den enkle måten. "HÆ! Er det sant!? Gratulerer!" :D

Første gangen sa vi det bare rett ut,andre gangen hadde storebror t-shirt med bilde av seg selv og hunden som lekte,under sto det "snart må vi dele med en til" synes det var søtt!! (laget på vistaprint.no)

Denne gangen er storebror så stor at vi tenker han skal få fortelle det:) Synes det er utrolig morsomt å finne på litt uorginale måter å fortelle det på jeg da!:)

de to første gangene har vi sendt et lite kort (kopi av UL bilde) til min del av familien som bor i utlandet. (bare søsken og foreldrene)

Den andre gangen sende vi bildet av graviditetstesten...

Nå laget jeg en "tatoering" på magen min og sa at jeg hadde fått meg ny tatoering....og viste frem....

Første gangen sa vi det bare. Nå skal tassen få en body hvor det står noe slikt som "storebror" eller "nå blir det flere" eller noe i den duren.

vet at besteforeldrene kommer til å like å få beskjeden på den måten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...