Gå til innhold

Han ville ikke lage barn mer.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sorm strever...

Jeg har prøvd å bli gravid i 1 1/2 år. Ble gravid i fjor sommer, men mistet i uke 10. Det var tøft, men klarte å komme meg gjennom det fordi jeg visste jeg kunne bli gravid.

MEN....månedene har gått og ingen klaff. 10 måneder siden jeg mistet.. Har gått utover forholdet vårt fordi så mye av hverdagen handlet om barneønske og skuffelser.

Jeg byttet jobb i mars fordi jeg trengte nye påfyll.

For to mnd siden satt mannen min foten ned og sa han ikke greide å lage barn mer. Han ville ha sex som vi hadde før.Han ville ha tilbake det gode, nære og spontane.

Vi bestemte oss for å legge prøving på is og heller prøve å være enda bedre kjærester for hverandre. Vi har satt dato for bryllup til våren og kontrakt på lokalet ble signert på mandag.

Det er snart ferie og gledet meg til late dager med hvitvin.

Det blir sannsynligvis ikke bryllup til våren. Ikke hvitvin heller. Hvis alt går som det skal blir det barn i mars:). Testet positivt i dag:)

Nøyaktig et år siden jeg ble gravid sist så klaffet det igjen)

Mitt råd er: Prøv å leve livet, være kjærester. Ikke sett noe på vent, men legg planer uavhengig av hva som KAN skje. Når testen er positiv får man ta de hensyn man må.. Lev livet nå!!

God sommer og babystøv til alle slitere. Jeg vet det er tøft å ikke bli gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å lese at du har blitt gravid igjen! :) Masse, masse gratulerer!

Håper spiren deres klamrer seg fast i 9 måneder og at dere får en frisk og sunn liten baby! Kos deg masse med magen, håper å følge etter til 1.trimester om kort tid ;)

Skrevet

gratulerer så mye!!!! så kjekt at det gikk bra med alt!!! ;) lykke til videre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...