Ludoline Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Hvor lenge kan stolen brukes av baby? Titter rundt her vi bor (i USA) og alle vippestolene har elektronisk musikk og gjerne elektronisk vibrering som jeg IKKE har sansen for. Men så lurer jeg på om det er litt drøyt å betale 126 dollar for en stol som ikke vibrerer når de andre koster rundt 50 dollar. Jeg trenger jo ikke akurat å sette på denne vibreringen, det finnes jo en av på knapp. Er det noen ekstra fordeler ved denne stolen som forsvarer prisen?
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 Det sies vel at den er ergometrisk riktig.....vi er ihvertfall veldig fornøyd. Ang. de med vibrering, lyd og musikk så er jeg litt imot at det skal være en konstant stimulering rundt babyen.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Jeg synes den er verdt hver krone, fordi babyen sitter så godt i den, i tillegg er den jo ganske stilren og fin også (synes ofte de med masse lys og lyd kan se litt "harry" ut;) Den er ergonomisk riktig ja, og en av de få vippestolene hvor babyen faktisk klarer å vippe selv=)
Sistah*G07*J09* Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 Vi har hatt babybjørn vippestolen til begge våre, å er SUPER fornøyd. Begynte å bruke den da ungene var rundt 1mnd gammel, kunne sikkert ha brukt den tidligere siden den kan legges helt flat. Men hadde ikke behov før den tid, siden mine unger har sovet stortsett hele den første mnd etter de ble født Brukte den fram til ungene var rundt 6-7mnd, både til mating og avslapping. Helt til de begynte å hive seg over til siden, å prøve å komme seg ut av den. Da pakket vi den bort, for så å ta den fram igjen da storebror begynte å nærme seg 11-12mnd (lillesøster er fortsatt bare 8,5mnd). Da han var så gammel tok vi bort magebeltet, å han brukte den som barne-tv stol e.l. veldig kjekk så kan godt brukes til ungen er 1,5år ca Den vipper også veldig lett, så ungene klarer lett å vippe seg selv fra de er rundt 3-4mnd Brukte den også til mating, da satt jeg meg ned på gulvet å "pakket" føttene mine rundt og bak ryggen på stolen, slik at jeg fikk stabilisert den. Da fikk ikke ungene til å vippe, og jeg fikk gi dem mat i fred og ro Trekket er også utrolig enkelt å ta av og på, slenger det bare i vaskemaskina på 40grader, å trer det på i våt tilstand igjen, å så er det tørt i løpet av en halv dag ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå