Gå til innhold

Hva skal jeg med utsatt start funksjon på vaskemaskinen til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg skal vaske klær vil jeg ha det fortest mulig ferdig.

Nå har jeg ny vaskemaskin og tenker at utsette starten blir vel det siste jeg gjør?

Hva gjør dere?

Skrevet

Jeg har det på tørketrommelen. Siden den bråker en del, fyller jeg den, men vil ikke sette den i gang akkurat i barnas leggetid - de har rom ved siden av. Men for ikke å glemme hele greia, setter jeg på delay-funksjonen, synger og leser for barna, og går på stua og tar et glass vin. Så hører jeg den begynner å bromle en time etterpå...

Skrevet

Hvis du skal på jobb kan du sette timeren på klokka 15, da er klærne ferdig vasket og klar til å henges opp når du har spist middag ;)

Om du setter på en maskin om morgenen, og klærne blir liggende til klokka fem før de blir hengt opp lukter de surt...

Skrevet

Brukar ikkje den funksjonen. Det er jo uansett fråråda å setje på vaskemaskin når ein ikkje er heime, pga brannfare.

Skrevet

Legger klar en vask og en tørketrommelmaskin med klær om kvelden og har det på slik at det starter når vi står opp om morgenen. På den måten slipper en å la maskinene gå på natta og så slipper man å tenke på det midt i morgenstell og frokost.

Av og til setter jeg det på når vi er på vei ut dørene slik at det er klar til start når vi ca. har planer om å komme hjem igjen. Jeg er veldig glad for den funksjonen. Har du ikke bruk for den så la være å bruke den. Det samme gjelder jo feks. en mikrobølgeovn. Jeg bruker i alle fall aldri andre funksjoner enn å varme på full guffe.

Skrevet

Du kan starte maskinen midt under Sydenturen, og kjeltringene vil løpe vettskremte ut av huset :-)

Og du vil komme hjem til en maskin med myglede klær.

Skrevet

Jeg bruker min ofte :)

Lager klar maskina om kvelden, så er den ferdig vasket til jeg står opp, eller til jeg kommer fra jobb :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...