Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 jenta mi fikk seg mobil i fjor. (Har ikke fast tlf,så bruker den om hun skal være litt alene hjemme mens vi er i butikken o.l. Hun er bare 8 år) Hun kan kunn og ringe. Det kommer stadig mld fra folk,og masse reklame sms på tlf.Nå må du lese av strømmen igjen osv.Har kontaktet telenor,men ikke noe de kan gjøre.Jeg er ikke så glad i dette.Av og til ringer det folk også,gjerne sent.(hender vi glemmer og slå den av) Nå kom det ny mld der det stod hei xxxxxx (hele navnet) jeg søkte det opp på nett og fant et nr.Er det teit av meg og sende en sms til henne om at hun må varsle folk at hun har byttet nr. Har fått 3 mld fra en video kiosk at hun har glemt og levere film,og purring på dette.Sinte mld,og tapt annrop en gang (var en politistasjon) Liker ikke at jenta mi får sånne ting. Telenor sa det ikke var garanti om vi byttet nr heller. De fleste nr var brukt før. Sorry,ble langt dette..
Sweet Amber Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 Nei, synes ikke det er teit, snarere tvert imot. Rart at telenor er så lite imøtekommende her. Det burde jo vært en smal sak å få byttet nr, så lenge det er så mye merkelige henvendelser til forrige eier av tlf nret...Service og kundevennlighet er tydeligvis luksus..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Prøv å skifte nr. Høres ut som jeg hadde det tidligere. En skikkelig tulling som hadde hatt nr. før. Han hadde nok aldri betalt en regning i sitt liv, for de ringte i ett og spurte etter ham med fullt navn fra div. inkassobyråer ol. Jeg fikk kontakt med ham på et nytt nr. og han sa at han skulle ordne opp, men det var jo helt tydelig at han ikke ønsket kontakt med dem som prøvde å finne ham. Prøvde å kontakte ham igjen, men da hadde han ikke det nr. lenger... Jeg fikk nytt nr. og der har folk bare ringt for å treffe meg!! Tror jeg hadde maks uflaks, og det har sikkert dere også. Hadde også en hustelefon en gang der nr. tidligere var et faks nr. Det var ubehagelig. Flere ganger til dagen tok vi telefonen, og fikk de grusomme faks-lydene rett i øret.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 Da skal vi jammen bytte nr. Tlf hennes er nesten alltid av,men når vi først slår den på en dag kommer det masse rare sms. Og nå blir den sikkert brukt mere jo større hun blir,så liker ikke at hun får sinte sms med purringer og politi som ringer.Hun kan jo bli redd også. Takk for svar:) Jammen mye rart der ute:) HI
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 Og jeg som ble irritert over at mitt tlfnrs forrige eiers arbeidsplass ringte 6-7 ganger for å spørre om hun kunne jobbe ekstra.... Det skal jeg ikke bli lenger..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 Bare vær obs på at reklame-sms, varslinger og sånne ting på sms som oftest blir belastet mottaker.. Mannen min fikk brukt nr der det tikket inn diverse varslinger, men han fikk stoppet det. Blir jo fort noen kroner.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #7 Skrevet 14. juli 2010 Dette har jeg heldigvis aldri opplevd. Må være ekkelt :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå