Gå til innhold

Emmaljunga Ozone City vs Nitro City

Anbefalte innlegg

Forskjellen på disse vognene er utformingen av sportsdelen, Ozone har en nette og mer ergonomisk sittestilling, men kan ikke rettes ut slik at barnet kan sove flatt (som på den gamle city jet). Nitro har en litt større sportsdel som kan rettes helt ut i liggestilling.

Jeg er veldig utsikker på hvilken jeg skal velge. Noen som har erfaring med hvordan det er for et barn fra 6mnd og oppover å sove i en vogn som ikke kan rettes helt ut? Bortsett fra dette virker Ozone som en mer passende vogn for meg (lettere, bedre tilgang til handle....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142090339-emmaljunga-ozone-city-vs-nitro-city/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, jeg sto også mellom disse to vogner når jeg kjøpte sportsvogn for min 8 mds gutt (i tillegg til alle andre vogner, og brukte nesten 3 mnd på å undersøke vognmarkedet)

valget falt på Nitro. Vi tok med babyen og prøvde hvordan han sitter i ozone og nitro. Ozone ER smalere, og jeg fikk inntrykk at det er trangt- når det er da alternativet Nitro, med GOD plass, SUPERkalesje med alle muligheter, som går på bekostning av 2 kilo ekstra i totalvekt, så valgte vi Nitro.

jeg må si at jeg er mer enn fornøyd med vogna, og det er virkelig GJENNOMTENKT for bybruk, gutten sover opp til 2 timer og koser seg i den, mens jeg NYTER lett vekt og svingbare forhjul

handlekurven er ikke den største og letttilgjengelig, men man kan jo ikke få alt, og når det er kun handlekurven- så var ikke det problemet med oss- vi tar ikke gutten med på ukes handletur med mange poser. Og den er utformet slik, at du egentlig ikke behøver å ha problemer med å legge ting oppi- greit nok den er lav, men man egentlig bare dytter posen over den stoffkant, og posen sklir inn

ozone, forresten, blir ikke så liten sammenlagt

uansett hvilken du velger, så er understellet og fjæring helt suveren !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...