Student89 Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Livmoren min blir veldig fort hard, mest på kvelden når jeg legger meg. Har ikek smerter, eller nedtrykk. men den er hard som en fotball. er 19 uker på vei nå. Fikk beskjed av jordmor å ta magnesium, men synes ikke dette hjelper så veldig. Noen andre som har erfaringer? tips, eller gode ord, som roer ned en bekymret mor ?
Gjest Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 Min er hard nesten hele døgnet... forferdelig ubehagelig.. Skal på UL imorgen, så skal høre om de har noe glupt å komme med...
Puppemamma Skrevet 15. juli 2010 #4 Skrevet 15. juli 2010 Er det ikke helt normalt at magen er hard på kvelden? Jeg syns ikke det er ubehagelig ennå, og jeg er 20 uker på vei i dag Men er litt smak og behag kanskje..
Gjest Skrevet 15. juli 2010 #5 Skrevet 15. juli 2010 Jordmora sa det hørtes helt normalt ut, og det eneste hun kunne råde meg til var å ta det med ro... Jeg skal ha mitt 4. barn, og hun sa at slike ting kan bli kraftigere for hvert barn. Så da har jeg kynnere x 4.... hehehehe... Får vel bare prøve å slappe av da..
mamma til lillingen Skrevet 15. juli 2010 #6 Skrevet 15. juli 2010 Min mage blir også helt hard når jeg legger meg ned, da står den rett til værs. Tror det skal være sånn Jeg synes hvertfall ikke det er ubehagelig, fint å bli minnet på at den er der
Gjest Skrevet 15. juli 2010 #7 Skrevet 15. juli 2010 Ikke noe problem når det bare er slik... Min er hard det meste av dagen, og den holder i timer av gangen, og kan rett og slett gi problemer med å gå. Forferdelig ubehagelig !! Det er som sagt mitt 4. barn, men dette har jeg ikke vært borti før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå