Gå til innhold

uke 30, kraftige kynnere å slimpropp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

håper noen kan hjelpe meg litt med dette. har hatt vanvittig med kynnere inatt, magen har vert konstant stram og det har vert skikkelig ubehagelig. har nesten ikke sovet noen ting, å når jeg sto opp å gikk på do nettop, kom det masse grønnt slim, så nesten ut som snue... (unnskyld) er dette slimproppen?? kansje eg begynnelse på den?? hvor "stor" er den egentlig?? er det ikke litt tidlig at denne går i uke 30?? håper noen kan svare... klemm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slimproppen kan gå stykkvis over lengre tid, det kan også danne seg en ny hvis den går tidlig. det kan også gå opptil 1 måned fra den går til fødsel setter igang.

men hvis du føler deg usikker så ring sykehuset og be om en kontrolll, det er lov det.. :) alt er så individuellt, og fødsler begynner så forskjellig, så det er aldri godt å vite

lykke til

Skrevet

ring til jordmor du:) tror ikke den skal være grønn:S

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

ar du ringt jordmor eller føden?? Hvis ikke kan det være lurt å ta en tlf, mye bedre å være tidlig ute hvis det er noe, og hvis det ikke er noe å bekymre seg for vil du få beskjed om dette over telefonen :)

Jeg var på føden i helga pga truende fødsel (fikk stoppet det) men fikk da beskjed om at kynnere ikke skal være ubehagelige, slitsomt ja, men ikke ubehagelig! Og tror vel ikke grønt er en farge som skal komme fra der nede uansett om man er gravid eller ikke, kanskje du har en kjedekatarr eller noe, og da er det vel greit å få noe for det så ikke fødselen starter altfor tidlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...