Gå til innhold

Termin i oktober

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Regner med at de fleste nå har ferie, og at det kan forklare lite aktivitet her inne.

Ser også at det finnes en september/oktober gjeng under Trondheim-sidene? Ingeng kontakt dere imellom?

Selv har jeg termin i begynnelsen av oktober, og sklir vel like godt inn i begge. Har vært altfor opptatt hittil til å engasjere meg i BIM-treff, men har så gode erfaringer fra forrige runde at jeg ikke kan la muligheten gå fra meg.

Det er nå seks år siden, og fortsatt har vi god kontakt. Noen av mine beste venner i dag er å finne blant jentene fra den gang.

Jeg var rimelig skeptisk i utgangspunktet må sies der jeg troppet opp på ni muser første gang til kaffe med en gjeng ukjente damer, med en voksende mage som eneste fellesnevner.

Skepsisen viste seg dog å være ubegrunnet. I mangel på andre venninner med kjennskap til graviditet ble det en flott arena til å utveksle både idiotiske spørsmål og en god latter.

Dermed ble det til at vi møttes ukentlig. Først med våre diller, kynnere og skrekkblandet fryd over det forestående. Deretter fullt utstyrt med barnevogner og overlevelsesdrakter i vinterkulda.

Der ammekluter og full pupp var den naturligste del av tilværelsen.

Ser fram til kaffe med dere oktober/november-gjengen i august.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142090163-termin-i-oktober/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...