Gå til innhold

9 mnd, 7 og 10 år kan jeg ønske en til? Lettere nå?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er snart 40 år - helt normal. Dvs. ingen super woman med spesielt mye overskudd eller andre ressursjer, men jeg elsker mine små og kjenner at jeg ikke nødvendigvis er helt ferdig enda. Er jeg grisk og veldig naiv eller er det også like normalt som å kun ønske seg to? De to eldste er ganske tette i alder og har alltid hatt veldig mye glede av hverandre. Tenker at den siste lett kan bli litt "alene" etter hvert og kunne hatt veldig mye glede av en lillesøster/bror i sitt kull...

De to eldste var veldig raskt laget. Den siste fikk vi ikke til og måtte til slutt få hjelp med prøverør. Det gikk fint på første forsøk. Nå lurer jeg på om det er slik det sies at det er lettere å bli gravid når man nettopp har fått baby? Hvorfor er det slik og hvor lenge etter fødselen er det i så fall slik? Håper på mange svar og erfaringsutvekslinger!

Fortsetter under...

4 barn er ikke mye (ikke i mitt hodet ialle fall) :) med tanke på alderen til dine barn passer det perfekt med en til nå:) to og to tette:)

det er så fint å ha mangen søsken...vi er 4 søsken og er kjempe takknemlig for det!

med tanke på at du snart er 40 år ville eg begynnt prøvinga med en gang:) kanskje kan du få barn i mangen år enda og kanskje det er i siste liten:) det er vanskelig å vite:)

her har det kommt 3 barn på 3 år iallefall... så det å bli gravid tett her har gått supert...

Jeg har 3 store og snart 3 små. Er 43 år. Fikk de 2 siste som 39 og 41 åring. Venter en til i januar. Hadde ikke trodd at jeg kom til å ønske meg 3 små i så moden alder, men sånn er det:) Vi er jo forskjellige, så gjør det du føler er riktig for deg:) Lykke til!

• 2 uker senere...

Helt klart ville det passet med en til nå for dere med tanke på at den minste kan ha en lekekamerat......men med stor mmmm...tenker at det er lettere for dem elste å hjelpe deg med en liten men kommer det en til så er det mye mer arbeid for deg og, og noe hjelp fra dem elste kan forventes men ikke mye syns jeg. Da du fikk den minste har du nok hatt stor glede av å kose deg hjemme alene med den minste, men om du får en til er det straks travelt igjen.

Jeg har 2 jenter på 7 og 11 selv, venter en liten i januar, men blir bare ne til på , meg skal nyte den babytiden, men hadde jeg fått 2 tette nå som mange sier jeg bør, får vi en veldig travel hverdag å ikke så rolig barselperm...

lykke til...du må gjør det du føler for om, men syns 42 er litt i d seneste laget he he, men du har jo 2 år på deg he he ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...