HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Nå er det bare nedtellingen igjen, så er det min tur å prøve! Dette blir stas tror jeg.. dere hører nok mere senere kjenner jeg meg rett! (må skryte litt vet dere
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2010 Helledussan hvor skjønn ho er!! Sukk... Ho skulle såklart sove når vi var der, med knærne helt oppunder haka.. men vi fikk med oss et nyyydelig profilbilde hjem.. Det ble en litt blanda opplevelse, for 1 time før ul fikk jeg beskjed om at bestefar er død. helt ut av det blå.. så det ble store kontraster fra sorg til glede og tilbake til sorg igjen.. og så litt glede innimellom.. Hadde så trodd han skulle få treffe oldebarnet sitt.. Men sånn er livet.. noen dør og noen blir født.. sorg og gleder. Men det går fint, må bare la det synke litt.. så er jeg nok tilbake full i skryt igjen Klem
*Nøtta* Skrevet 15. juli 2010 #4 Skrevet 15. juli 2010 Kondolerer med bestefaren din,trist at han ikke rakk å få hilse på lille vidunderet. Og rart dette der med at de bare vil sove under UL,men guriland så søte de er når de sover! Kjekkt at dere fikk med dere et flott bilde,fikk dere til familien også? Kun kopi av dette elelr andre også?
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2010 Takk for det Glemte å spørre i gjerningsøyeblikket.. men fikk med et i 2d og et i 3d.. vi får bare printe ut fra cdn.. Cdn får vi hente i morgen, så vi kan ha den med på ferie Og skryte til all familie vi møter på veien Nei, det var ikke så mye vi fikk se, men det var uansett verdt det! Bare det bildet vi fikk med er verdt 1000 kr syns jeg Ja, både før og etter ul i går sprella hun som bare det! Tenkte jeg skulle bælme i meg en cola boks før vi skulle inn, men tenkte.. Nei, trenger jeg sikkert ikke.. haha! Burde kanskje gjort det Så ble det litt trøstemat i går kveld.. så i dag har jeg nesten litt dårlig samvittighet.. Det ble Pizza fra Fellini, massariner og cola.. og honeycorn til kvelds! (måtte bare kjøpe det i går, har ikke spist det på sikkert 15 år).. men nå er det smakt.. så eska blir nok stående nesten helt full. Neinå sporer jeg av her I dag blir det skjerpings frem til ferien! ( som begynner i morgen:p ) Går du fremdeles 50 %?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå