minion Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Hva er vanlig tegn på at en modning er i gang og hvor lang tid tar det fra en modning til fødsel? Jeg har veldig mye slim for tiden og forferdelige mensensmerter når den lille i magen er veldig aktiv (?). Har også veldig løs mage og er veldig kvalm for tiden. Lite energi i kroppen da det er umulig å få sove om nettene. Er dette tegn på modning? Er i uke 36 og syns det passer dårlig da jeg kommer til å bo alene i to uker (mannen reiser bort)!
minion Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 14. juli 2010 Dytter til:-) Er førstegangs og håper noen med erfaring kan svare. Er dette modning? Bør jeg være alene fra uke 36 til 38 i såfall?
millie+2klumper Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Det er vel kansje modning. er i hvertfall helt normalt:) Jeg har hatt d sånn leeenge og har nå 4 dager til termin. Tror ikke det betyr at du føder for tidlig fordi om. Men d kan en jo aldri vite..
Bolla med 2 små <3 Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 Tror det er ganske normalt på slutten, ja! Menssmerter har jeg mer eller mindre hatt siden uke 30, mens kvalme, slim og løs mage går på 3 uka nå, har også termin om 4 dager:) Tror ikke jeg hadde likt å vært hjemme alene da, måtte iallefall hatt snille foreldre som stilte som "back-up" mens sambo var borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå