Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig tegn på at en modning er i gang og hvor lang tid tar det fra en modning til fødsel?

Jeg har veldig mye slim for tiden og forferdelige mensensmerter når den lille i magen er veldig aktiv (?). Har også veldig løs mage og er veldig kvalm for tiden. Lite energi i kroppen da det er umulig å få sove om nettene. Er dette tegn på modning? Er i uke 36 og syns det passer dårlig da jeg kommer til å bo alene i to uker (mannen reiser bort)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter til:-) Er førstegangs og håper noen med erfaring kan svare. Er dette modning? Bør jeg være alene fra uke 36 til 38 i såfall?

Skrevet

Det er vel kansje modning. er i hvertfall helt normalt:) Jeg har hatt d sånn leeenge og har nå 4 dager til termin. Tror ikke det betyr at du føder for tidlig fordi om. Men d kan en jo aldri vite..

Skrevet

Tror det er ganske normalt på slutten, ja! Menssmerter har jeg mer eller mindre hatt siden uke 30, mens kvalme, slim og løs mage går på 3 uka nå, har også termin om 4 dager:)

Tror ikke jeg hadde likt å vært hjemme alene da, måtte iallefall hatt snille foreldre som stilte som "back-up" mens sambo var borte ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...