Gå til innhold

Noen flere som er i gang i august?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi slenger oss på et forsøk i august og får vel planlagt uttak siste uka tenker jeg. Er det noen flere som skal i gang sånn deromkring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi også skal ha et forsøk i august, det blir i slutten av mnd.til oss også. Det er vårt første forsøk så vi er kjempe spente.

Skrevet

Jepp..Fikk ringt inn mens idag, saa starter medisiner i begynnelsen av August!!! ;-)

Skrevet

*vinker*

herover :)

Skal igang med fryseforsøk i løpet av august. Er ikke heeelt sikker på når enda. Spørs når tanta dukker opp etter noen dager i syden og bruk av Primolut N.

Gleeeeeder meg!!!

Skrevet

Uttak og innsett i uke 35 her. Muligens uke 34. Starter med spray allerede til tirsdag:-)

Skrevet

Så bra! Da er vi jo noen stk som skal i gang samtidig. Hva slags opplegg følger dere? Jeg har gått på ppiller i to mnd og skal

over på nedregulering den 18 juli- ikke lenge igjen! Deretter 350

puregon:)

Skrevet

Jeg skal ha fryseforsøk i uke 34 :-)

Ha en fin sommer alle sammen! Så krysser jeg fingrene for at det blir en bra høst

Skrevet

vi skal på fryseforsøk i uke 34/35.. kommer ann på når TR kommer..

Skrevet

Tingeling: Kanskje vi følger hverandre denne gangen også..?? Vi var jo på samme tråd i mai (uke 17-18tråden)

ÅÅh.. som jeg gleder meg :)

Skrevet

Hei jente_80!

Ja det kan se ut som vi får følge nå også:-) Får håpe vi havner i en "heldigere" tråd denne gangen - ikke så mange fra uke 17-18 som lykkedes dessverre.

Fikk papirer med doseringsskjema og kontroller i posten i dag - ble veldig spent da:-) Etter hva jeg kan skjønne ut i fra dosering og start på sprøytene, har jeg vært heldig og fått plass i uke 34 i steden for uke 35. Skal sende dem en mail og spørre.

Gleder meg jeg også:-) (og "gruer" meg litt til varme og hetetokter! Men hvis det blir baby av det, skal jeg med glede ha hetetokter fra første dag på spray!!!!)

Skrevet

Hei, vi begynner vårt første prøverørsforsøk den 23. August. Uttak og innsett blir i løpet av uke 37.. grugleder oss :))

Skrevet

Lykke til til dere alle!!!

Jeg skal igang med stimulering i uke 31. Nærmer seg, kjenner jeg ;-)

Skrevet

Vi også skal i gang i slutten av aug. Tipper tanta kommer ca 24 eller 25 aug og da blir det kort regime på oss:)

Dette er vårt første forsøk, vi er kjempe spente:)

Hvor holder dere til? Vi holder til på St. Olavs:)

Skrevet

Vi tilhører Haugesund sykehus, godt fornøyd selv om vi vil over til Hausken etterhvert.

Hva med dere andre?

Skrevet

Hurra! Vi har fått plass i uke 34 i steden for uke 35:-)

Hører til på Riksen.

Skrevet

Hei alle sammen

Jeg er i gang allerede og planlagt uttak er 2-3 August.

Gleder meg masse, og vil si lykke til alle sammen.

Ser at mange av dere nevner den begredelige sprayen, denne gangen har jeg faktisk fått sprøyter i stedet og det har vœrt helt fantastisk.

Ingen symptomer og ingen hodepine =)

Gjest Pippi9
Skrevet

Hei, har nettopp teste negativt paa min foerste IVF hos CFC. Har tenkt aa ha nytt forsoek i august og regner med uttak i slutten av maaneden. Har kort regime/lavstimulert.

Skrevet

Vi skal også til på nytt fryseforsøk igjen i august :) satser på at det klaffer da :) imens, nyter jeg livet så lenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...