Gå til innhold

Da har jeg født!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa jo at det var stille før stormen he he he

kos deg masse videre :)

klem til dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis Katta! Høres ut som en perfekt fødsel. Jeg er glad alt gikk så bra.

Jenta vår kom for 2 uker siden, veldig lik din fødsel. Stod opp av sengen med vonde rier klokken 3 om natten og hun ble født kvart over 6 også med svensk jordmor :)

Kos deg med det nye familemedlemmet.

Skrevet

Guri så vittig ck76. Gratulerer så masse til deg også hvis ikke jeg har fått gjort det!

Nå har melka kommet for fullt her såser ut som jeg har fått meg de silikonpuppene her hehe. Sprenger iallefall godt påher hihi.

Skrevet

Ååååååååååååååå kattepusen min:)

Nå sitter jeg her og sipper og er så glad på dine/deres vegne: Så fin opplevelse du hadde, nå er det overstått og der sitter du med Gullet i armene:) Tiden har jo bare flydd av sted fra du satt der med positiv test:)

Kunne ikke vært mer glad om det hadde vært med selv, koz deg masse og hils masse til Maddemor når hun kommer på besøk:)

Varm klem fra meg:)

Skrevet

ÅÅÅ Tuuusen takk Tirilgirl. Er sååå glad selv for at du har kommet deg til 2 tri. Er ikke lenge før du selv sitter i samme situasjon med gullet ditt i armene. Nå har vi endelig kommet hjem etter toppscore på alle tester. Hørselen hans var av sjelden kaliber som de sa hehe, så måtte passe oss når han ble eldre hihi. Deilig at alt er gått så bra. Nå er vi bare lykkelige og barna våres forguder han.

Lykke til videre. Blir å følge med her inne. Klem.

Skrevet

Godt og høre det går fint med dere, og at dere er hjemme og bare koser dere:))

Klart du ikke kan gi helt slipp på oss, er jo gjengen din vi da.....hehe

Skal bli koz og høre fra deg igjen om hvordan disse første dagen og uken går-varm klem fra meg:)

Skrevet

Jo her storkoser vi oss selv om døgnet er snudd litt på hodet hehe. Men det gjør ingenting da han er en sååå etterlengtet liten nyyydelig gutt. Helt perfekt og jeg er fantastisk lykkelig! Er innom hver dag for å se hva som skjer. Stooor klem.

Skrevet

Gratulerer masse!

Skrevet

Tusen hjertelig takk!! Klem

Skrevet

Der fant jeg fødselen din, ja! Gratulerer så mye med den vakre prinsen! Vært spent på å høre fra deg siden vi har det litt likt mht kjappe fødsler. Godt å høre du klarte deg så bra! Hørtes ut om en fin fødsel. Ikke like "panisk" som jeg opplevde det...

Kos deg med den lille i sommervarmen ;) Ser deg på din baby ;)

Skrevet

Tuuusen takk vennen. har kikket etter deg. Deilig å føde litt før tiden og en kjempeflott fødsel selvom den var kjapp.

Kos deg masse selv. Stoooor klem.

Skrevet

Gratulerer så mye med lille Alexander! Kan tenke meg at det er godt å endelig ha han i armene etter den lange ventetiden :) for en følelse det må være!

Kos dere massevis Katta, og takk for alle oppmuntrende ord jeg har fått av deg her på bim :) det har betydd mye!

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...