Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. juli 2010 #26 Skrevet 14. juli 2010 oioioi, for en drømmefødsel, katta, hvor får man bestilt sånne hen?? Grattis så mye, og kooose dere m lille gutten=)
Carasnella Skrevet 14. juli 2010 #28 Skrevet 14. juli 2010 Oi, her har det skjedd ting ja!! Gratulerer så utrolig masse med lillgutten:)) Bare 5 dager igjen før min lille pike kommer <3 Selv om det egentlig ikke har gått helt opp for meg enda.. !! Kos deg i barseltiden, vi snakkes vel sikker på småtroll etterhvert:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #29 Skrevet 14. juli 2010 Tusen takk alle sammen. Har nesten ikke gått opp for meg. han suger pupp som bare det (kun råmelk enda) Venter nå på at barna våres skal kommepå besøk (alle tenåringene) Er i topp form bortsett fra tretthet og vondt bekken, men det overlever jeg. Ikke sår nedentil i det hele tatt. hadde aldri trodd det skulle gå så bra så mange år etterpå,og dette var en mye bedre fødsel. Driiit vondt i en god halvtime, ellers var det helt ok. Stooor klem. Ps anbefaler rosene til å spå. Alt stemte på en prikk.
Julibarnet2010 Skrevet 14. juli 2010 #30 Skrevet 14. juli 2010 Gratulerer så mye!!! Deilig med en sånn drømmefødsel! Kos dere masse:-)
Gjest Skrevet 14. juli 2010 #31 Skrevet 14. juli 2010 masse masse gratulerer!!!!!! endeliiiig si! tenk att nå er vakringen her som du har ventet så lenge på ;0) Og så fort da! herlighet så godt! Kos dere enormt nå i tiden som kommer og nyt gleden ved å ha en helt fersk liten baby i armene! gratulerer!!!!
EleResa Skrevet 14. juli 2010 #33 Skrevet 14. juli 2010 Gratulerer med rask og vel overstått fødsel, lykke til i tida fremover
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 14. juli 2010 #35 Skrevet 14. juli 2010 Gratulerer!!! Så gøyt, håper det er min tur snart
Dragen... Skrevet 14. juli 2010 #37 Skrevet 14. juli 2010 men hvordan får man rosene til å spå egentlig?
Carina har to små gull Skrevet 14. juli 2010 #38 Skrevet 14. juli 2010 HURRA!!!! Gratulerer kjære Katta Er stadig vekk her inne å følger med dere og har bare gått å ventet ¨på gledes brølet fra deg:) Hørtes ut som en drømme fødsel. Du får kose deg kjempe masse med den nye skatten din Stooor gratulasjons klem fra meg
mammaen til 2+1 Skrevet 14. juli 2010 #39 Skrevet 14. juli 2010 Gratulerer såå masse med gutten og en flott fødsel!! Du har satt dine spor her inne, så du blir nok merkbart savnet nå som du s er i mål..! =) Kos deg ihel med nurket ditt!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #40 Skrevet 14. juli 2010 Blir så utrolig rørt av det flotte dere skriver. Carina: Satse på at du snart blir gravid. Krysser alt for deg. Rosene er stadig inne på spå/horoskop, spør henne om å spå der eller en mail addresse. Jeg forsvinner ikke, jeg lover hehe. Klarer meg ikke uten bim asså, alt for avhengig. jeg skal følge alle dere som gjenstår i mål. Håper dere får samme drømmefødsel som meg. uten en eneste revning,strekkmerke eller noen ting denne gang. Ingen tvil om at omega 3 og bringebærblad kapsler har hjulpet. I tillegg til en flott svensk jordmor+ å føde i senga medåstå på alle 4. Nå koser vi ossi dobbeltsenga på fam.rommet. Han er så snill atte. Ligger å kikker med stooore mørke øyne. Krysser fingrene for dere alle at det snart skjer noe. Blitt så glad i dere allemann her inne. Caffe: lykke til m keisersnittet om 5 dgr.!!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. juli 2010 #41 Skrevet 14. juli 2010 Kjære kjære katta mi:))))))))))) Må bare svare deg her også; tenk at han endelig er her da:)))))))))))) Så utrolig flott at du fikk så fin fødsel! Jeg vil gjerne ta en tur innom deg i morgen formiddag etter legen hvis du er i form og orker osv. Skal til legen kl 10 og har jo barnevakt her hjemme vettu:) Sender deg en pip i morgen tidlig og sjekker om det passer jeg:) Stoooooor klem
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 14. juli 2010 #44 Skrevet 14. juli 2010 gratulerer sååå masse !! så bra at du fikk en så flott fødsel
Mamma's Magic Skrevet 15. juli 2010 #45 Skrevet 15. juli 2010 Ååå, gratulerer så mye, Katta! Vi hadde vel termin på samme dag, vi, 21. juli? Jeg venter fremdeles i spenning, hadde egentlig tenkt å ta en tur på hytta (3 timers kjøretur unna) i morgen, men etter det du forteller er det kanskje best å holde seg i ro:) Kos deg masse med gutten din, håper på en like fin fødselsopplevelse som din! Klem fra
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #46 Skrevet 15. juli 2010 Maddemor:bare å komme. Mammas Magic: hadde egentlig termin 21 ja. Jeg hadde ikke rukket fødselen nei. Hadde ingen forvarsel heller på at jeg kom igang så fort Det kan skje så plutselig og kjapt, hadde nok holdt meg hjemme heller. Nå har jeg lagt puppa siden 4 inatt hehe. Han er en sulten krabat. Tusen takk alle sammen for flotte gratulasjoner, fortsatt masse lykke til dere. Stooor klem.
A.S Skrevet 15. juli 2010 #47 Skrevet 15. juli 2010 Gratulerer så mye "Katta"!!! Godt jobba Kos dere så mye nå framover, er misunnelig som er ferdig og kan kose med den lille deilige babyen Satser på en slik fødsel jeg også, hehe ) Klem
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 15. juli 2010 #48 Skrevet 15. juli 2010 Gratulerer så masse:o) Frøkna vår kom til slutt ho også, 7 dager over:o)
Zeke Skrevet 15. juli 2010 #49 Skrevet 15. juli 2010 Gratulerer såååå masse katta, endelig kom gutten din, Kos deg masse med lillegutt (Har ikke fått skrivd før nå desverre, pc min har bestemt seg for å ikke funke lengre, bare døde henn, typisk når gubben ikke er hjemme men nå har jeg fått tak i gubbens pc) Nok en gang kos deg masse, å er ikke itvil om at han er heilt nydelig
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #50 Skrevet 15. juli 2010 Budeia,, Gratulerer sååå masse til deg også!! Tusen takk for gratulasjoner. Her koser vi oss masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå