Gå til innhold

Da har jeg født!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet kl 5 over 3 inatt av en kraftig rie og noe som rant. Det var blod med litt vann. Riene kom kraftig og ofte så måtte forte oss til føden.

Hadde da 7 cm åpning. Fikk lystgass som jeg brukte noe og stod på alle 4 og fødte. 8 på 6 var han ute (under 3 timer fra d begynte). Ei svensk fantastisk jordmor tok han i mot uten en eneste rift i underlivet. 3740 og 51 lang 35 rundt hodet. Nå koser vi oss på på fam rommet. Han er heeelt nydelig. Masse lykke til dere andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for en flott fødsel:)

Gratulerer så mye:)

Skrevet

JAAAAA-GRATULERER SP MASSE KATTA!!!!

Hadde en følelse når jeg logget meg inn nå, at det var et fødselsinnlegg fra deg!!!!

SUpert at dere har fått gullet nå - bra jobbet!!!

Kos deg masse - kommer til å savne deg her inne, håper vi treffes igjen på DIB:)

Skrevet

Hørtes ut som en flott fødsel! Gratulerer så masse, og kos dere i tiden fremover!

Skrevet

åååå, gratulerer så mye! endelig ble det din tur! Kommer til å savne deg her inne :-) nyyyyt tida nå da :-)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Håper det er min tur snart ... ;=)

Masse lykke til!

Klem

Skrevet

Oi så bra! Gratulerer med den lille prinsen!!

Skrevet

Åååååå så koselig, og endelig da!?

Gratulerer Katta!!

Hva skal jeg gjøre uten deg her inne?? Kommer til å savne deg!!

Stooor klem:-)

Skrevet

gratulerer så mye katta!!!

det va jo en kjempe rask fødsel du hadde!!! så heldig :)

ser ikke ut som det er noe fødsel her i gården enda så spørs vel om vi sees på føden...

hehe han er nok lik mora si han i magen her, litt sta :P

klem

Skrevet

Så søte dere er. Blir ikke kvitt meg så lett hehe. kommer innom jeg. må følge dere andre og til mål. Rosene spådama hadde rett i tid og lett fødsel hehe.

Barnet kommer når dere minst aner det. la meg ett i natt uten en smerte, våknet opp 2 timer senere med mange cam åpning hehe. Ja en drømmefødsel. Har hjulpet å stå i senga på alle 4 og bringebærblad kapsler. Klem.

Skrevet

Har du sett! Du slo meg=))) Grattis så masse, kose seg nå.Klem

Skrevet

Gratulerer så masse:-) Jammen sneik du deg i køen foran meg;-) Termin i morgen og merker ikke noe etter akupunktur i går. Rosene har spådd at jeg skla få til helgen da, så gjenstår å se om hun har rett.

Kos deg masse med gutten din, høres ut som en super fødsel:-))

Skrevet

gratulerer sååååååå mye !!!!!!!!!!!

også så greit, som d hørtes ut... wooow.... drømmefødsel...

kos deg.... og send alt du har av støv til oss andre...

Rosene..... spå meg om du vil :-DDDD

Skrevet

Tusen takk. han ligger her å lager deilige lyder i søvne. Venter bare på dere andre som skal føde her nå hehe. Er stille her nå!! Forige uke var d kaos. Vi kom inn 2 samtidig i natt. Glad jeg er ferdig. sender massse fødestøv. Stooor klem.

Skrevet

Ååååååååå gratulerer så mye, kjenner jeg er ganske misunnelig!!! har termin om 12 dager,men er sikker på å gå over tiden igjen!!

Deilig med en så fantastisk fødsel, kort tid og uten rifter!

Du får titte innom oss andre og holde oss oppdatert på verdens beste prins! Kommer til å savne alle innleggene dine her!

Kleeeeeeeeeeem

Skrevet

Ååååååååå så heldig du er:) Gratulerer så mye, da gikk spådommen som sagt:)

(på bursdagen min...:) Trodde jeg skulle føde i natt jeg også, våknet av kraftige kynnere men det gav seg som vanlig...

Kos dere MASSE:)

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten:)

Heldig du er!!

Skrevet

Gratulerer så mye! Har ventet "med" deg, og fulgt deg den siste tiden:) Godt å høre at alt gikk bra:) Lykke til!

Skrevet

Gratulere så masse katta! Hørtes ut som en "deilig" fødtsel (kort og fin)! Kos dæ masse med babygutten dokkers! Blir å savne innleggan dine... Men no e d bare 2 daga igjen tel min termin så blir vel ikkje å være hær fleire gang om dagen lenger og lese ailt som e å lese ;) ;)

Skrevet

ååå gratulerer så mye Katta! :-)

Har nesten gått å ventet på dette! :-) hihi.

Kos dere masse med den lille skjønningen deres!

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye:) Håper min fødsel blir like fin som din:) Kose dere masse!

Skrevet

Tuuusen takk alle sammen. Han sover og lager gryntelyder fremdeles!! Gratulerer så mye med dagen M@msen. Gøy å føde på bursdagen din hehe. Kanskje du føder du og?? Kan gå kvikt vettu!!! Heier på dere alle. Stooor klem

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Gud, så flott og rolig fødsel! Graaaatulerer så utrolig mye :) koooos deg med nurket :D

Skrevet

gratulere såååå mye katta! :D

det er deilig å være ferdig ;)

stooor klem, å nyt tia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...