Gå til innhold

Hvordan er menn fra Albania??

Anbefalte innlegg

hyggelig innlegg i hvert fall...

"rasistiske muslimske albanere" må vel være dagens utrykk:)))

og du er ikke rasist??

tenk på alle nordmenn som dreper andre, hvor står det at de var kristne?

uff jeg leste om ei her for ikke så lenge siden som levde med en samboer som var voldelig, men ja ja sånn er det med disse kristne nordmennene, sier jo litt om et folke slag!!

Jeg får sietere en stor albaner, nemlig mor teresa: Vi kan ikke gjøre store ting, men små ting med stor kjærlighet!!!

Ha en fin dag!

Fortsetter under...

Det er sant som du skriver, og det er synd for Albanere som faktisk er ok.

Jeg tror mange kosovoalbanere har blitt ødelagte av krigen. Jeg jobbet sammen med 3 stykker før på en barneskole i Oslo øst.

Hun ene fra Makedonia var en nydelig dame med en flott familie. De to andre var ganske ufyslige. De var gutter og hadde bidradt som soldater under krigen.

De fortalte utrolig mange hjertskjærende og groteske historier som gjorde at jeg forsto hvorfor de var blitt så avstumpa følelsesmessig. De hadde ihvertfall ingenting på en barneskole å gjøre.

De burde gått i terapi for å få bearbeidet alle inntrykkene og opplevelsene de har vært igjennom.

Det er nok noe av grunnen til at de driver med mafiavirksomhet, og sexslaveri.

Det nytter ikke å sammenligne mennesker som kommer fra så krigsherjede land med mennesker fra land som Norge.

Det er klart de har blitt preget av alt de har vært igjennom.

Det har ingenting med rasisme å gjøre.

Det er realitet.

• 1 måned senere...

Hei HI

Klarer ikke å la vær å skrive min oppfattelse på dette innlegget:)

Jeg er norsk og gift med en albaner, og vi har vært gift i seks år nå... Lykkelige (!)

Albania har hatt diktatur frem til begynnelsen av nittitallet.Det er ikke et utpreget muslimsk land, tror det kommer an på hvor i landet han kommer fra. Det er et fattig land og mange vil ut - for å ha et godt liv. Da "muren falt" reiste mange til Hellas og Italia, og disse nabolandene er ikke særlig vennligstilte overfor albanere...sånn generelt.

Jeg bruker å si at likestillingen er på nivå som 50 år tilbake her i landet.. Men - alle er vi forskjellige - og jeg som er oppvokst med likestilling reagerer veldig på kvinnesynet der nede - men har ikke det problemet med min mann. Man tar og gir i et forhold.

Ville rådet din venninne til å bli bedre kjent med han før hun gifter seg uansett. En ferieflørt er best på feriedestinasjonen og blir fort litt annerledes når man kommer til hverdagen. Han virker ikke helt stabil heller - prøv heller en annen albaner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...