VestlandsPrøver Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Jeg testet jo negativt 30. juni og har nå en pause denne syklusen før reise igjen neste runde. Den siste uken (eller rundt det) har jeg imidlertid følt meg helt rar. Jeg pleier alltid å være øm rundt tid for el, men det har jeg ike merket i det hele tatt denne gangen, men jeg har merket en masse andre ting. Dersom det går lang tid før jeg spiser blir jeg skikkelig kvalm og uvel. Jeg har begynt å få en masse utflod, vært en del trøtt og i det siste begynt å få ømme bryst igjen. Jeg sliter også veldig med at jeg blir veldig fort på gråten (både på på negative og positive ting)... Da dette begynte tok jeg en test, men den var jo selvsagt negativ, men det hele er veldig merkelig. Jeg vet jo at jeg (etter testene og mensen) ikke er gravid og jeg går heller ikke å lager symptomer for at jeg skal være det, men hva er det som skjer med meg?? Lurer sterkt på om jeg skal ta meg en tur til legen, men føler samtidig at det bare vil være tull. Lurer også på om jeg skal vente til neste mens og se om det skjer noe da... Selvsagt ligger det jo i bakhodet om mennesker som har vært gravid uten å vite om det selv, så sånnsett er det jo en mulighet, men jeg føler meg jo ikke akkurat gravid heller... Hva ville dere gjort?? Prøver å ignorere, men iallfall det med tutingen og kvalmen kommer igjen hele tiden...
ikke i bruk Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 Jeg ville sikkert testet som en gal, eller kanskje tilogmed gått til legen for å sjekke. Det er jo lov å håpe, ikke sant? Man kan jo ha mensen fordi om man er gravid, og man trenger ikke teste positivt heller. Ikke meningen å gi deg falske forhåpninger her nå, men jeg har jo lyst at du, og alle andre her inne skal lykkes Du kan jo drøye det noen dager å se det an, eller bestille time hos legen for å sjekke. Er nok det jeg ville gjort, ellers hadde jeg drevet meg selv galen av tanken og det å ikke vite Krysser fingrene for deg, og om den ikke har satt seg denne gang, så sender jeg en klem og et klapp på skulderen med videre lykkeønskninger for neste periode
Netha Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Kroppen forandrer seg til en hver tid, det gjorde min kropp i en slik situasjon.. Det er masse tanker ute å går uten at de er beviste for oss selv! Jeg hadde avventet å sett det ann.
VestlandsPrøver Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2010 Takker og bukker! Tror jeg venter til jeg skal få mensen igjen og se hva kroppen min sier da! Jeg tester jo uansett bare negativt så føler det blir veldig teit å få legetime... Men er skikkelig merkelig dette her, har aldri hatt det sånn før... Forresten så har jeg ikke gått på hormoner så der er iallfall ikke noe slikt som henger igjen!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 Gå til legen, jenta mi. Du ønsker jo så sterkt å være gravid at det sikkert kan gi falske symptomer. Meen, du kan faktisk være gravid, selv om det er sjelden, med negative tester og mens. Men det skjer jo. Få det avklart, så får du nok mere fred i sjela! Lykke til!
VestlandsPrøver Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2010 Nå har det gått over! Tror nok det bare var at kroppen de to siste syklusene har hatt symptomer på den tid og dermed dukket de opp denne syklusen også! Så var nok bare det tenker jeg! Kjekt å få klarhet i at psyken min virker iallfall!! Hehe!
VestlandsPrøver Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2010 Hm, inbildte meg virkelig at symptomene var borte, men de kommer stadig tilbake... Også veldig merkelig at jeg enda ikke ar spottet for det gjør jeg ALLTID noen dager før mens... Burde fått mens i dag også, men den er ikke kommet og har heller ikke noen tegn på at den kommer til å komme... Ytterst merkelig... Tenker jeg ringer legen på fredag om mens fortsatt ikke har kommet da! Tror virkelig ikke at jeg kan være gravid både fordi jeg tester negativt og fordi jeg hadde mensen, men dette er ytterst merkelig... Har jo lyst å finne ut når jeg skal reise ned igjen, men da trenger jeg at mensen kommer først...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå