Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på om fødselen står for døren... Har vært veldig aktiv idag og la meg for et par timer siden med ganske kraftige kynnere. Jeg våknet opp av at jeg måtte tisse, og da jeg kom meg ut til badet var hele trusa våt... Luktet ikke som urin og va ikke slim!

Jeg gikk på do å bestemmte meg for å vente litt i stuen før jeg la meg igjen, og etter ca 15 minutter skjedde det samme igjen!

Kjenner ikke sånn kjempe mye akkurat nå, men har murringer som kjennes både i magen og i ryggen..

Tror dere det kan være begynnelsen på vannet som er kommet? Hva ville dere gjort om dere var i min situasjon?

Off, vanskelig dette her! Å jeg som alltid har tenkt at når det først er igang, da skal jeg vertfall ikke være i tvil liksom!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... ring føden du. Mest sannsynlig er det fostervann som kommer litt og litt.

Skrevet

Høres ut som at det er fostervann ja, og at fødselen er i gang. Ring Føden du. Masse lykke til. :)

Skrevet

Jeg valgte å vekke mannen, som ringte inn til føden! Ikke lenge etter kom det så mye vann at jeg vertfall ikke var itvil lengre!

Vel fremme på sykehuset ble det litt stress, da de syns babyens puls var for ujevn, så ble sendt fra fødeloftet og ned til fødeavdelingen for bedre oppfølging. vel nede så viser det seg at det er full åpning å bare meg til å hjelpe ham ut!

2,5 timer etter at jeg ankom sykehuset lå jeg med min lille gutt på brystet, en rask fødsel med andre ord! veldig stolt over meg selv som greide alt uten noen som helst form for smertelindring! Fikk bare to små pyntesting etterpå, så jeg har virkelig vert heldig på alle punkter i dette svangerskapet!

Som en ekstra bonus så syns jeg selvsagt at han er den nydeligste lille babyen i verden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...