Gå til innhold

Kynnere?

Heanne

Anbefalte innlegg

Hvor tidlig kan de begynne?

jeg er nå i uke 17 og har en god del murringer i magen.

Noen ganger presser det både utover og nedover, og magen strammer hele seg. Er usikker på a\om det kan være kynnere.

Har også ofte vondt på høyre side, kan minne om senestrekk(som man har under foten egentli) som går fra under ribbeina og videre nedover magen.

Er så usikker på hva dette er, noen som har vært borti noe av det samme? evt så tidlig.

Kan det være kynnere?

Litt bekymra :/

Fortsetter under...

heisann

Jeg har også endel murringer og kynnere..Hatt det lenge egentlig og er nå i uke 22.

Det sies jo at man skal ha kynnere fra tidlig av uten av de skal være noe spesielt vonde, men jeg kjenner de godt.

Når jeg får det så tar jeg det bare helt med ro. Legger meg ned og venter til det går over. Det som du har på høyre siden kan minne om psoasmuskelen som strekker seg. Det har jeg vært mye plaget med og hvis man går med tvillinger er det nok ikke umulig at noen muskler får seg en ekstra strekk selv om det er tidlig.

Hvis du ikke har mye smerter ogsånn så hadde jeg ikke bekymret meg men hvis du ikke klarer å slippe tanken på det så snakk med jordmor om det. De kan jo alt føler jeg.

Lykke til videre..

Anne G

Jeg fikk det veldig tidlig denne gangen, i uke 12, og er nå i uke 25 og det er skikkelig vondt til tider. Kommer av stress hos meg og når det går for lenge mellom måltidene.

Legen sa at det er veldlig vanlig med tvillinger ,men at jeg måtte ta det med ro når de kommer og heller ta kontakt om jeg blir usikker på om det er rier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...