Gå til innhold

Var det dumt av meg å male??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi pusser opp huset og i dag bestemte vi oss for å male i kjelleren, siden det ikke er malevær ute. Jeg var på flügger å kjøpe maling. Der sa han som jobbet der at all malingen jeg kjøpe er helt trygg for fosteret. Jeg har holdt på i hele dag. Orker ikke stå å se på at mannen min jobber, må liksom være med.

Føler at det er litt på kanten (litt dårlig samvittighet kjenner jeg) selv om vanntynnbar akrylmaling ikke skal være farlig.. Men kanskje ikke male så lenge i strekk neste gangene.

Noen andre som pusser opp og maler???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi holder også på å pusse opp huset. Ute har jeg beiset med vannbasert beis, holder meg unna oljebasert maling og whitesprit. Det samme inne, også lufter jeg med alle vinduer oppe og tar mange pauser ute:) er mer nøye nå enn før jeg ble gravid, men kan jo ikke bli helt hysterisk heller tenker jeg.

Så masse lufting og mange pauser = god samvittighet her:)

Lykke til med oppussingen!

Skrevet

Godt å høre. Takk og lykke til dere også :)

Skrevet

Jeg har også både malt innendørs og beiset utendørs de siste ukene,og føler ikke ejg har gjort noe galt.

Har luftet masse og ikke kjent antydning til "kvalme" pga lukt.

tror nok du kan slappe helt av, dama på malingsbutikken sa også det,at når hun var gravid så malte hun,og før "Sense malingen" kom så var ikke halvparten så hysteriske som nå. ;)

Skrevet

Jeg holder selv på å pusse opp en del møbler. Dvs jeg maler de. Her går det i både vannbasert og oljemaling. Men jeg holder på ute og føler ikke at jeg "super inn" så mye farlig. Og møblene kommer ikke inn før de slutter å "dunste". Har ikke dårlig samv jeg......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...