Gå til innhold

venter i det uendelige, overtid IKM hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja det er nå litt frustrerende, vet jeg burde la være å tenkte så mye på pb, men det er jo sånn et stort ønske. er nå på dag 42 i syklus, og jeg hadde el på dag 9, så mens burde bare ha vist seg for lenge siden!!

Nå venter jeg bare.men den kommer ikke. tror jeg innbiller meg at hvis den ikke kommer er det jo et håp, så det er derfor den ikke kommer..

Jeg hadde et håp da jeg hadde noe som kan ha vært en festeblødning ca 5 dager etter el, men testet negativt på 4+0 og 5+0 (hvis jeg hadde vært gravid)...ifølge el dag 9....

hjelpe meg... men i dag har jeg bestilt testpinner til Fertilitetsmonitoren så skal mens bare komme...for jeg vil ikke håpe det når jeg har de negative test....

Andre i samme situasjon??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har forresten hatt ømme brystvorter i 12 dager nå..og de ble ømme ca en uke før mens sist...hvorfor ømme i 12 dager...

Skrevet

Er ikke helt sikker på hvor langt du er over ikm, men jeg testet ikke positivt før dag 10 over ikm... :-) Håper det er en oppmuntrer :-)

Testet dag 3 og dag 10, best å vente så lenge som muli, tenker at skal mensen komme så gjør den d, er jeg gravid så tester jeg jo positivt til slutt <3

Lykke til, masse babystøv til deg <3

Skrevet

syns det er litt vanskelig å regne ut IKM men skal prøve forklare. hvis jeg går ut fra IKM er 14 dager etter el, så hadde jeg IKM 24. juni. dvs en 24 dagers syklus hvis mens kommer 14 dager etter. men normalt har jeg varierte lengder, alt fra 31 dager til 44 dager..men ofte omkring 35 dager..

DVS med IKM den 24. juni er jeg i morgen 3 uker etter IKM... testet negativt på IKM og 7 dager etter.

Skrevet

men det er en stor oppmuntrer uansett, godt det du sier med hvis mensen kommer så gjør den det ellers tester man positivt til sist..vil prøve tenke sånn nå.. ellers må jeg ta ennå en test en dag og så må det være det endelige svar...

har bare et håp...tisser fortsatt om natten, kan ikke engang prøve vente til jeg skal stå opp noen timer senere..fordi det presser på, og når jeg så står føles det igjen som om jeg skal mye tisse, og det skal jeg også, bare ikke så mye. vil bare ikke gå å tolke på alt dette, fordi kroppen lurer en så mye pga psyken...

Skrevet

Er tungt å vente på å teste, men jeg har holdt hode kaldt der, for jeg blir så skuffet når den er negativ, og mensen kom jo ikke, så jeg ventet på den hele tiden, men hadde stor mistanke om graviditet selv om første testen var negativ, så da den ikke kom på en stund så testet jeg igjen :-)

Hold ut, bestem deg for å teste om feks om en uke, med digital cb test, og ikke test noe før det, for som sagt, er du ikke gravid så kommer jo mensen iløpet av den uken, hvis ikke er det jo tegn på noe annet :-D

Skrevet

så sant som du sier. jeg testet jo som sagt to ganger, en uke mellom, og slo det fra meg da som de var negative og regnet med at så kom mensen nok en av de neste dagene, for så merket jeg at jeg slappet mere av faktisk...selv om den var negativ. men mensen kom ikke...

men jeg har jo tydeligvis ikke noen syklus å gå etter, men tester en av de neste dagene hvis mens ikke har kommet, har bestilt testpinner til FM og så får jeg en graviditetstest med der.

men hjalp mye å få sagt det her og få litt feedback fra deg så takk for det :)

Skrevet

det hjalp vist å få luftet ut frustrasjonene, for mens kom i dag. og jeg har det veldig fint med det, er letta. for å gå og jakte symptomer er hardt. nå tar jeg pause i denne jakten, for den dag spiren sitter, ja så skal jeg nok merke det. god sommer og lykke til alle sammen. nå skal ferien nytes :)

Skrevet

Nyt sommeren du :-) Kanskje gjøre som jeg? Vi var i vår 4. pp., men levde som normalt og gjorde ingenting spesielt for å bli gravid, la inn aksjer som vanli (vi har som regel ihvertfall annenhver dag) og bare la det som skjer skje :-D

Masse lykke til til dere :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...