Gå til innhold

Noen som har opplevd det her/hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet negativt på fredag 3/4 dager over ikm.. spottet litt fra den dagen.. testet på nytt med cb 5 sikretegn på søndag morgen og fikk ett svakt med tydelig kryss:) jeg dro på ferie samme dagen men reiste ut for å ta meg en digital mandag på dagen, den tok jeg såklart ikke med morgenurin, mest bare for å få en ekstra bekreftelse da sto det ikke gravid.. bare spotta litt på papiret, men spotter ikke mer nå og føler meg gravid, men ble littt usikker pga den siste testen:( hva tror dere/ flere som har opplevd d samme??!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei meg og veslegutt :))

Skal prøve svare deg jeg så godt jeg kan...

Er veldig vanskelig å si, men det kan tenkes at du ikke har produsert nok HCG ennå, er en god del som ikke tester klart positivt for mange dager etter IKM. Har lest at de digitale trenger mere HCG for å få positivt resultat, men forrige gang jeg tok en sånn mener jeg det stod at den reagerer på 25miu slik som de fleste andre tester. Finnes forresten noen High Sensitive tester som fåes kjøpt på nettet som måler HCg ned i 10miu.

På den andre siden... Jeg har veldig dårlig erfaring med de CB med kryss desverre... Har fått svake kryss tidligere uten at jeg har vært gravid. De fleste gangene har den loddrette streken vært grå og ikke blå, med andre ord en negativ skyggestrek. Forrige måned fikk jeg faktisk et ganske tydelig blått kryss men TR kom ganske presis. Vanskelig å si om testen var defekt eller om den var en kjemisk graviditet. Denne testen var ihvertfall ikke skyggestrek for krysset vår blått (både den loddrette og den vannrette streken).Håper ikke du mister motet nå. Du er jo tross alt over IKM og det er flere som blør litt rundt IKM tider når de er gravid har jeg hørt. Synes du skal ta en ny test om noen dager jeg.

Krysser alle fingrene for at du får en skikkelig positiv test snart, lykke til :)))

Skrevet

Min var som din siste, men digital i dag viste gravid 1-2:D så da var det nok ingen skyggestrek, syns det var rart at dine var negative.. så jo strek på alle, merkelig:( håper snart du får bekrefta en graviditet hvis du ikke alt er det? lykke til og takk for svar:D

Skrevet

jeg var 3 dager over IKM da jeg testet negatvit med clear blue digital graviditets test. i dag er jeg 5 dager over og ikke noen tante rød enda. Kan det hende at jeg hadde for lite hcg i urinen til å teste positivt på en evnt graviditet???? Jeg trodde liksom disse testene skulle være veldig sikre og nøyaktige etter IKM... Testet forresten med morgen urinen....

Skrevet

Jeg er 4 dg. over det jeg tror er IKM, men er veldig usikker på syklusen min pga antall dager i mellom har vært forskjellig sidne jeg kutta ut p-piller i april.

Bør jeg teste? Eller vente?

Har inngenting som tyder på at mensen er på vei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...