Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir snart fullstendig gal. Jeg har giftet meg med PCen. Får ikke gjort noen ting. Er glad, sint, sur, redd, lykkelig- i løpet av 60 sekunder. Jeg må tisse hele tiden, er tørst og kunne spist en hel marsipankake alene! Jeg MÅ føde snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he :D På overtid du også?

Jeg føler at senga er det deiligste sted på jord nå, og med laptopen på nattbordet er det bare å nyte avslappingen :)

Skrevet

Du er ikke alene om det...

Men men ut må de jo en gang, så bare å smøre seg med tålmodighet skjønner jeg...

Lykke til i ventingen iallefall...

Skrevet

Signerer

Skrevet

dette innlegget kunne fint ha kommet fra meg også!

bare at jeg bytter ut marsipankaka med sjokoladepudding, og ja, jeg kan ete en liter alene ! og det SKAL jeg jaggu gjøre etterpå også!

Skrevet

Jeg tror jeg skal spise en liter med is etterpå. Nå tenker jeg ikke på vekta lenger, om jeg noengang har gjort det.

Jeg synes bare inderlig synd på meg selv og synes jeg har fortjent å få ut barnet mitt. Jeg orker ingenting annet enn å sitte her på pcen. Jeg er redd for å slite meg ut til fødselen skal begynne, så jeg setter ikke igang noen prosjekter heller.

Tiden går saaaaaaaaaaaaaakte.

Noen gode råd og ideer?

Skrevet

Signerer denne! Propper i meg isabella vanilje-is jeg da... Og er kun èn dag på overtid, men det er jaggu en dag for mye...

Kom nå lille prinsesse, da blir mamman din SÅ glad ^^

Skrevet

Godt og høre at d er flere enn meg som trøstespiser om dagene!;) I dag har jeg proppet i meg to store tallerkener med krokan is og nå går det i sjokolade oreos. Klarer ikke og slutte å proppe drit i trynet om dagene.. Har 4 dager til termin og er så utrolig møkka lei at d er min eneste trøst:P hehe.

Skrevet

Jeg sitter bare her og spiser og griner og griner og spiser og tenker på alle lærne jeg skulle lagt sammen, gulvene jeg skulle ha vasket, gresset jeg skulle ha klippet, skuffene jeg skulle ha ryddet i, kjøleskapet jeg skulle ha vasket, rommene til ungene som skulle ha vært ryddet, ting i garasjen som skulle vært kjørt bort, badet som skulle blitt ferdig-

og får ikke gjort noenting, bortsatt fra å grine og spise og spise og grine.

Skrevet

Huffameg da. Det er synd at du skal føle deg så nedfor. Er det ikke noen som du kan spørre om å hjelpe deg litt med disse tingene som du bekymrer deg for? Familie eller svigerfamilie? Har ikke blitt nedrent av folk som vil hjelpe meg jeg heller forresten. Har hatt problemer med bekkenet omtrent hele svangerskapet, men har aldri fått spørsmål om hjelp fra noen i svigerfamilien. Min egen familie bor 60 mil unna dessverre.

Men vet du hva. De tingene du bekymrer deg for er faktisk ikke så farlig. Nå er det mulig du blir irritert på meg da ;-) Så bare fyr løs, hehe. Men det ingen som bryr seg om du vasker gulvene eller rydder i skuffer nå. Det som er viktig nå er at du hviler og prøver å samle litt energi til tiden etter fødsel. Snart er du faktisk ferdig med denne fasen her! (uten at jeg vet når terminen din er... men du høres ganske fødeklar ut).

Er ikke det noe du kan tenke deg som vil gjøre deg glad? Orker du å dra å få tatt god fotmassasje eller lignende? Hva med å kjøpe garn til å hekle babyteppe hvis formen din gjør at du må holde deg i ro? Jeg gjorde ferdig mitt første babyteppe i går, og det var faktisk veldig koselig å lage. Og jeg er aldeles amatør på hekling. Men siden jeg må sitte en del i ro var det deilig å ha noe å drive med.

Kanskje ikke spesielt gode tips å få fra meg. Men jeg vet jo at det er få tips som "hjelper" hvis en er veldig nedfor. Ønsker deg i hvert fall lykke til! Snart har du en liten nyfødt gullklump i armene dine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...