Gå til innhold

Hva sover nyfødte vinterbabyer i?

Anbefalte innlegg

Hjelp! Jeg prøver å handle inn litt og litt til krabaten som kommer mot slutten av november, så det ikke blir så mye på en gang. Men jeg er så usikker når det gjelder hva for klær vi skal kjøpe. Spesielt i forhold til pysjamaser/nattøy. Med dundyne over og saueskinn under, holder det med bomullspysjer eller bør de være av ull?

Ullpysjer er så utrolig dyrt, så jeg hadde egentlig ikke tenkt til å kjøpe noe særlig av det i de minste størrelsene, men heller kjøpe til mer når h*n ikke vokser ut av det så fort lenger. Men trengs det, så trengs det! Og hva med på dagtid - bør det være ull innerst da?

Imorra får vi forhåpentligvis vite kjønn, så da hadde det vært koselig å kunne kjøpe litt klær etterpå, men da skulle jeg gjerne vært litt klokere først :)

Fortsetter under...

Sikkert flere her som kan svare deg på dette, men en tanke slo meg bare.....skriv spørsmålet ditt inne på Din Baby. Der får du sikkert svar på det du trenger og vite.....

Lykke til på UL:)

Jeg har hatt to vinterbabyer og nr 3 er på veg. Mine er født i januar og februar. De hadde saueskinn i senga som de lå på og god dyne over seg. Vi sover med åpent vindu om natten, så mine hadde da på seg:

- Pysj

- Tynn lue

- Strikket jakke eller genser som hendene ble litt gjemt inni.

Opplevde ikke at de ble kalde om natta, så det blir nok noe i samme sjanger nå med nr 3 som kommer i desember.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...