LettBris Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Hørt mye bra om risposer, mange syr/ lager også disse selv, men så handy er ikke jeg Kom helt tilfeldigvis over risposer til 200-lappen på Clas Ohlson! Bare et tips!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Kjøpte stor og god rispose på vitus apotek til samme pris. Kjempedeilig!
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Blir det som varmeflaske? Samme virkning, eller er det bedre med risposer? Hvordan varmes de, og holder varmen lenge?
LettBris Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2010 Synes de har samme effekt, men risposene er myyye mer praktiske da de kan legges litt mer slik man vil ha den. varmes i mikro eller ovn. prøver min nå, den er varm enda - har vel hatt den på i 40 min + -
Gjest Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 Myyyye mer hendige som Frk.Lyngbø skriver, de kommer til over alt ;0) man får pakket de godt rundt der det verker og erker! 200,- er jo super billig da for alle de som ikke har tilgang på symaskin og er født med ti tommeltotter. Tusen takk til Clas, vi digger deg! ( jeg varmer min i mikroen, på full effekt i 3 min, holder en god time hvertfall og jeg slipper vannsøl )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå