Gå til innhold

Noen som kjenner til eller bruker Crinone gel?

Anbefalte innlegg

Hei! Er nå 8 uker på vei ca. Har mistet 3 ganger før og har fått Crinone gel og blodfortynnende i håp om at det skal hjelpe denne gangen. Noen som har brukt dette? Er livredd for å miste igjen men har en god følelse nå egentlig. Skal på UL i morgen igjen , så da håper jeg alt er bra denne gangen som det var for 2 uker siden.

Vel håper noen har vært borti Crinone og har noen tilbakemeldinger.

Hilsen meg

Fortsetter under...

Jeg har selv brukt crinone, men det var i forbindelse med IVF forsøk.

Jeg brukte også blodfortynnende i 10 dager etter egguttak. Crinone brukte jeg to ganger om dagen i 14 dager etter innsett.

Jeg kjenner til at noen bruker crinone de 12 første ukene av svangerskapet. Noen bruker bare annen hver dag, og dette er nok til å hjelpe kroppen med progesteronproduksjonen.

Jeg håper spiren din sitter denne gangen. Selv om crinone er noe griseri har jeg virkelig tro på at det fungerer.

Hos meg var det full klaff på første forsøk.

Dette har jeg aldri hørt om! Har mistet to ganger tidligere, og er sannsynligvis i ferd med å miste for tredje gang på rad i disse dager. Er naturligivs svært interessert i alt som kan hjelpe slik at jeg kanskje slipper å miste neste gang? Hva er denne Crinone gel og hvor får jeg tak i den?

Hei. Dette kan du høre med legen din om. Jeg fikk det av gynekologen da jeg var på Ahus og blodfortynnende fikk jeg.. Jeg begynte på dette da jeg var 6+1. Nå er jeg 9+1 og var på UL i dag og alt så bra ut. Så jeg føler at gel funker for meg ihvertfall.

Jeg håper det ordner seg for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...